Onko teidän mielestä ookoo että työpaikalla kiroillaan?
Että työkaverit tai esimiehet sadattelevat kirosanoin? Itseäni rivityöntekijänä, ja okei, herkkänä ihmisenä, inhottaa tuo kiroilu. Työpaikkani ei ole mikään...köriläsmiesten kaivos, vaan alan kuvittelisi vetävän ihan sivistynyttä porukkaa töihin, sivistyksellinen ala tietyllä tapaa. Itsellä ei tulisi mieleenkään kiroilla töissä, ellei ole jokin niin paha tilanne, että olen jo aikeissa lätkiä työpaikalta kokonaan pois.
Kommentit (7)
Riippuu työpaikasta. Päiväkodissa ei niin suotavaa 😂
On ok. Vituttaisi jos ei saisi kiroilla.
Jos sinä et tykkää siitä, niin älä kiroile. Ei se mikään pakollinen asia ole.
Itse olen kasvanut ympäristössä, jossa kiroilu on rehellisuuden, huumorintajuisuuden ja rentouden merkki. En siis osaa ottaa sitä niin vakavasti.
Kyllä se helpottaa jos esim lyö vasaralla sormeen
On ok, ei haittaa. Enemmän haittaa sellainen teennäinen hienostelu ja liiallinen asiallisuus.
Ei ole ok. Lähdin yhdestä työpaikasta, jossa työkaverit, naiset, kiroili ja oli muutenkin ihmisenä erityyppisiä. En jaksanut kuunnella sitä, tuntui että aleni omakin arvo siinä seurassa.
Normaali kunnollinen ihminen ei kiroile kuin hätätapauksessa. Ei kuulu yleiskieleen.
Jos joku asia ei toimi, silloin ok. Mielestäni on ihan okei kirota tietokonetta, ohjelmistoa tai muuta sellaista, Työkaveria, tai hänen tekemisiään tai tekemättä jättämisiään ei ole ok kirota.