Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei halua pitää yhteyttä ainoaan siskoonsa

Vierailija
18.01.2015 |

Onhan se sisko hyvin vaikea ja itsekäs, mutta silti mieheni ainoa sisarus. Monesti sanon miehelleni että soittaisi ja kävisi kylässä siskollaan.
Miksi läheisten ihmisten välit kylmenee noin.. Itselläni on läheiset välit sisaruksiin ja he ovat minulle tärkeitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää lässyttää ajankuluksi. Jos väleissä ei ole mitään "vikaa", voi yhteyttä ottaa sitten kun on asiaa.... menköön vaikka vuosi tai pari välissä.
-se sisko-

Vierailija
2/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään ole tekemisissä ainoan siskoni kanssa. Niin ylimielinen ja kylmä ihminen, ei kysele koskaan mitä meille kuuluu ja puhuu vain itsestään, harrastuksistaan ja ihmisistä joita en tunne, lisäksi räplää puhelintaan jatkuvasti tai päättää ottaa nokoset. Olen huomannut että elämä ilman siskoa on yksinkertaisesti helpompaa. Nuorempana tappelimme paljon ja hän melkein veti minut vääriin piireihin, sain kärsiä hänen ratkaisuistaan ja isä joutui maksumieheksi. Kaikilla ei ole hyvä suhde sisaruksiin, älä siis pakota miestäsi olemaan yhteydessä siskoonsa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö "se sisko" että läheiset sisarussuhteet tekee ihmiselle hyvää..

Vierailija
4/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:19"]Tiesitkö "se sisko" että läheiset sisarussuhteet tekee ihmiselle hyvää..
[/quote]
Ei tee aina... Tai onko terapiakierre siskon aiheuttamana mielestäsi hyvä juttu? Miksi ylipäänsä pitää olla tekemisissä pelkästään sisarussuhteen takia? Kulutan aikani mieluummin ystävien seurassa, joiden kanssa minulla on hyvä olla!

Vierailija
5/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ehkä mieheni tuntee sitten siskonsa paremmin ja tietää että läheisiä välejä ei kannata vaikean ihmisen kanssa pitää.. itselleni tämä on ihmetys kun omassa suvussani kaikki on läheisiä vaikka on erilaisia luonteita. Miestäni varmaan myös alkuaikoinamme loukkasi se että sisko ei tukenut suhdettamme vaan valehteli minusta pahaa vanhemmilleen ja esitti marttyyriä.. No, onneksi mieheni viihtyy hyvin minun sukuni kanssa ja kavereidensa kanssa niin saa juttu seuraa niistä sitten.. ap

Vierailija
6/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun veli? En jaksa pitää yhteyttä kun heillä on kaikki niin hyvin ja ihanaa aina. Tulee itselle paha mieli kun olen väsynyt töistä ja sinnittelen uupumuksen kanssa. Mieskään ei ole sellainen kuin haluisin. Tosin en itsekään ole sellainen kuin haluisin.

Vierailija
7/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:37"]Onkohan mun veli? En jaksa pitää yhteyttä kun heillä on kaikki niin hyvin ja ihanaa aina. Tulee itselle paha mieli kun olen väsynyt töistä ja sinnittelen uupumuksen kanssa. Mieskään ei ole sellainen kuin haluisin. Tosin en itsekään ole sellainen kuin haluisin.
[/quote]
En usko että on sun veli, paitsi jos oot inhonnut äitisi kanssa sun kälyä..

Vierailija
8/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan miehen päättää itse. On todella kiusallista jos on vaikeat perhesuhteet ja vaimo painostaa pitämään yhteyttä. Et voi tietää kaikkea. Lapsena meidän perhe on mitä on mutta aikuisena voimme itse päättää keitä siihen kuuluu,onneksi.

Vierailija
9/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:37"]Onkohan mun veli? En jaksa pitää yhteyttä kun heillä on kaikki niin hyvin ja ihanaa aina. Tulee itselle paha mieli kun olen väsynyt töistä ja sinnittelen uupumuksen kanssa. Mieskään ei ole sellainen kuin haluisin. Tosin en itsekään ole sellainen kuin haluisin. [/quote] En usko että on sun veli, paitsi jos oot inhonnut äitisi kanssa sun kälyä..

[/quote]

No en ole inhonnut. Enemmänkin kaikessa parempi ja tuntee itsensä huonoksi äidiksi, kokiksi ja muuksi.

t:7

Vierailija
10/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen peräti katkaissut välit jopa äitiini. Miksi? Koska hänen seuransa ei sovi minun kaltaiselleni ihmiselle. Äitiys ei poista sitä että olemme kaksi erillistä ihmistä eri tarpeilla. Hän käytti minua omiin tarpeisiinsa ja imi minut kuiviin ja minun oli vaikea taistella sellaisesta suhteesta pois. Raju esimerkki, mutta pitäisitkö itse yhteyttä sukulaiseen joka on raiskannut sinut. On asioita johon sukulaisuus ei minusta riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän