Aww, en kestä <3
Oon lukenut parista keskustelusta jonkun eläkeläisen super ihanan kommentin. Vaikuttaa hirmu symppikseltä mummolta! Sulin ihan totaalisesti kun tää samainen eläkeläis mummo kertoi SKYPETTÄVÄNSÄ lastenlatensa kanssa tossa keskustelussa jossa joku kyseli käykö aaveella eläkeläisiä. Mullekkin samanlainen äiti tai mummi! :)
Kommentit (5)
Kävin lukemassa sen eläkeläis keskustelun.. Huippu tuo kohta jossa sanoi katsovansa Kaunarit netistä jos sattuu olemaan vesijumpassa niiden esitysaikaan :-D
Onkohan kyseessä sama mummeli joka kertoi OKV keskustelussa luulleensa Miian muuttaneen uuteen asuntoon kun oli vähän keskeneräisen näköinen asunto ja useasti tuli jotain uutta tavaraa, kunnes tajusi että se onkin vain Miian tapa sisustaa. Jos on sama niin täällä kolmas fani!
"Minä tykkään lukea naistenlehtiä, niissä on vain se ongelma että uusia numeroita ilmestyy turhan harvoin tällaisen eläkeläisen makuun. Tyttäreni suosittelemana aloin sitten lukemaan muutamaa blogia, niissä kun on vähän sama idea kuin naistenlehdissä ja uutta lukemista riittää vaikka aamusta iltaan. Hurahdin täysin hommaan ja etsin vähän väliä uusia blogeja. Kerran sitten löysin tämän Oma Koti Valkoinen-blogin ja voi että hävettää myöntää, mutta luulin pitkään että tämän blogin kirjoittaja on hiljattain muuttanut uuteen asuntoon, kun aika useasti tuli kaikkea uutta ja asunto vaikutti hieman keskeneräiseltä. Yhtenä päivänä sitten aloin tarkemmin syventymään tähän blogiin ja tajusin että sehän on tämän blogin kirjoittajan tapa sisustaa. No, nuorilla taitaa ollakin ihan erilainen maku kuin minulla. Vaikka kyllä minäkin valkoisesta tykkään, kaunis, viaton ja ajaton väri. Lisäksi se on helppo yhdistää mihin tahansa väriin ja materiaaliin, mutta kyllä minusta koti tarvitsee vähän lämpöäkin. Sitä lämpöä mielestäni tuo nimenomaan ne muutkin värit ja materiaalit. Pääasia on kuitenkin se että koti tuo turvaa ja on kotoisa asujastaan." Vitonen, eiköhän ole tuo sama :-D
Täällä toinen skype "mummeli" fani :D