Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuppikoko 85G, haluan pienennysleikkaukseen

Vierailija
17.01.2015 |

Mitä riskejä leikkauksessa on? Kauanko kesti parantua ja pääsittekö julkisen puolen leikkaukseen? Niska-hartiakivut, kuittaillut silikoneista, tuijottelu arkipäivää :/, jotain on nyt tehtävä. Onko kokemuksia leikkauksesta, kertokaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koko ja sama fiilis. Leikkauskin kyllä pelottaa, mutta alkaa tuntua että aika raskasta on elämä näiden rintojen kanssa. Mainitsemiesi ongelmien lisäksi urheilu hankalaa, iho hankautuu rikki rintojen alta, ilman rintaliivejä on mahdotonta olla edes kotona ja jopa seksissäkin liivittömyys vaikeaa koska rintoja aristaa, imetyskään ei onnistunut hyvin sitkeästä yrittämisestä huolimatta rintojen hankalan mallin ja raskauden vuoksi. Kädet puutuu jatkuvasti lihasjumien takia. Vaatteet ei istu. Mitta on täynnä.

Vierailija
2/3 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh, Mulla 75 G, eikä mitään vastaavia ongelmia. Minä harrastan paljon liikuntaa ja lihaskunto on hyvä ja erityisesti pidän huolen syvistä lihaksista, jotka pitävät ryhtiä yllä. Imetyskin sujunut mukavasti kaksi kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onkohan teillä varmasti oikean kokoiset liivit? Marketista ei yleensä löydy oikean kokoisia liivejä tai itse valitsee liian mukavat liivit. Kannattaa ostaa liivit liivikaupasta myyjän avustuksella, niin saa oikein tukevat liivit.

Ja kannattaa kysyä lääkärin mieleipidettä asiaan, hän osaa varmasti arvioida kokonaisuuden kunnolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme