Entinen kaveri on maailman onnekkain mies
Kaveri vei minulta vaimon. Mutta oma vikani kun tajusin liian myöhään mitä minulla oli. Kohtelin vaimoani huonosti ja tein kamalia asioita ja silti hän jaksoi niinkin pitkään olla rinnallani. Entinen kaveri kohteli häntä kuten kuuluikin. Kuningattarena. Pidin häntä itsestäänselvänä ja ajattelin että kyllähän hän minun kanssani on maailman tappiin asti. Miksi omat virheet tajuaa vasta kun on myöhäistä? Kaduttaa mikä mulkku olin. Rakastan edelleen sitä naista vaikka erosta on yli vuosi. Se kaveri on varmasti onnellinen kun saa hyvää seksiä, rakkautta ja aina on ruoka valmiina ja hymyilevä kaunis nainen odottamassa vaikka mikä tahansa vaivaisi. Prkl! Inhoan itseäni!
Eksyin palstalle kun ex vaimon kanssa täällä aina yhdessä luettiin hauskoja juttuja.
Pääseekö tästä ikinä eteenpäin? En ole vuoteen edes kyennyt seksiin vaikka naisia on ollut. Suhteet ovat loppuneet lyhyeen kun olen kuulemma vain vaimosta puhunut.
Kommentit (4)
Kadun niin paljon kaikkea mitä tein, sanoin ja jätin tekemättä. Ja eron jälkeenkin ensin syytin vaimoa kaikesta ja haukuin häntä huoraksi ja selitin valheita erosta. En kuunnellut hänen murheitaan aiemmin kunnes hän pakotti minut kuuntelemaan. Nyt kadun että puhuin koskaan hänestä mitään pahaa. Ihan vaan kuuntelemalla ja puhumalla olisi avioliitto voitu pelastaa mutta minä en koskaan viitsinyt. Nyt voisin kuunnella ja puhua mutta hän ei enää ole täällä. Jos jotakin tästä opin niin vinkiksi muille: Puhukaa ongelmista ja kuunnelkaa puolisoanne. Sillä saa jo paljon aikaan.
Näitä tapauksia on varmasti monia ja vaikka ikävää onkin, niin hyvä että tajusit edes joskus virheesi. Toivottavasti opit niistä etkä tee samoja uudelleen.
.
Minä erosin vuosi sitten. Jätin miehen joka kohteli minua kuin paskaa. Ja koskaan ei puhunut kanssani asioista joita oli tehnyt vaan ohitti kaikki aina kun otin puheeksi. Lopulta olin niin rikki etten pystynyt enää puhumaan asioistani.
.
Kun jätin miehen niin hän puhui minusta kamalia asioita kavereilleen jotka siksi vihaavat minua edelleen ja haukkuvat kadulla kun näkevät. Ex kuitenkin jossain vaiheessa heräsi todellisuuteen ja tajusi mitä oli tehnyt. Kysyi alkuun, että miksi en koskaan puhunut hänelle mitään. Joopa joo. Ne tuhannet kerrat kun yritin oli tosiaan mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Nyt exä ahdistelee minua edelleen ja itkee eroa vaikka olen kunnollisessa ja hyvässä parisuhteessa. Antaa kavereidensa ymmärtää että meillä olisi vielä toivoa palata yhteen ja että se on vain ajan kysymys milloin.
.
Ikinäkoskaanmilloinkaan en ota exää takaisin. Se kohtelu ja jatkuva äitinä oleminen miehelleen oli yhtä helvettiä ja minun oli aina pakko jaksaa. Suosittelen, että yrität siirtyä eteenpäin. Älä ainakaan puutu exäsi elämään mitenkään enää. Jos välität hänestä niin annat hänen olla onnellinen jossain muualla.
Se vain on niin vaikeaa. Ennen avioliittoa kännipäissäni yritin jättää sen naisen koska luulin että saisin kenet tahansa itselleni. Nainen ei koskaan luovuttanut vaan vaati että puhuisimme asiat kahdestaan eikä tekstarilla jättämistä. Miksi se silloin tuntui helpolta? Onko tämä vaikeaa vain siksi koska itse tulin jätetyksi ja ero tuli minulle yllättäin? Antakaa jotain vinkkejä miten pääsen eteenpäin? Eron jälkeen olen sotkenut asiani täysin luottotiedoista väleihin vanhempieni kanssa eikä kukaan tunnu välittävän enää minusta.
Monille käy noin, naisille ja miehille.