Mitähän v*ttua taas mammat?
Asun luistelukentän vieressä ja ajattelin että tänään olisi kivaa mennä luistelemaan. Ensiksi ajattelin kuitenkin käydä tarkistamassa jään kunnon viime päivien sateiden ja lämpötilojen takia.
Puin päälleni turkoosin laskettelutakin ja pipon. Housuina ihonmyötäiset farkut. Olen 160 senttiä pitkä ja normaalipainoinen. Minulla on pitkät, laineikkaat ruskeat hiukset.
Saavuin kentän laidalle ja jäin hetkeksi katselemaan, miltä jää näyttää. Sillä aikaa lastensa kanssa lähistöllä puuhaamassa mamma (tai no, mamma vain seisoskeli) alkoi tuijottaa minua.
Siirryin jäälle ja kokeilin, miltä se tuntuu. Oli muuten liaan pehmeää luistelemiseen. Samalla kuitenkin kuulin, kun mamma kailotti lapsilleen että "TUOSSA ON PAHA IHMINEN VAROKAA".
Äääähhhhhhhh mitä ihmettä :D
Kommentit (18)
Oletko pidempään kärsinyt vainohaharhoista?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:42"]
Oletko pidempään kärsinyt vainohaharhoista?
[/quote]
No mielestäni se mamma tässä lähinnä oli vainoharhainen :D
-ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:43"]
Minkänäköinen tää mamma oli?
[/quote]
En kauhean tarkkaan ulkonäköä katsonut, mutta pinkki ulkotakki ja sellainen kangaspipo jossa jotain kuvioita...ääh, sellainen kuin ne tähtipipot mutta...värikkäällä kuviolla. Lapsilla aika usein näkee sellaisia pipoja. Muuta ei jäänyt mieleen. Vähän pyöreä taisi ehkä olla.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:43"]
Minkänäköinen tää mamma oli?
[/quote]
En kauhean tarkkaan ulkonäköä katsonut, mutta pinkki ulkotakki ja sellainen kangaspipo jossa jotain kuvioita...ääh, sellainen kuin ne tähtipipot mutta...värikkäällä kuviolla. Lapsilla aika usein näkee sellaisia pipoja. Muuta ei jäänyt mieleen. Vähän pyöreä taisi ehkä olla.
[/quote]
Ja olen siis ap, vaikka se nyt onkin aika itsestäänselvää :D
-ap
Se on kyllä jännä miten monet äidit käyttää niitä lastensa pipoja. Ehkä se elää jossain mammalandiassa ja on vähän pelokas ulkopuolisia kohtaan.
Ensin oli aatami ja eeva ja sitten oli laineikkaat hiukset ja anoppikin raivostui ja lapsen koulukaverin äiti sekosi ja huusi ja mitäs sanotte?
Päivän keissi on nyt vähän myöhässä näin lauantaina.
No onhan se nyt aika epäilyttävää jos randomi aikuinen yksinään vaanii lasten leikkipaikan lähistöllä. Tekemättä mitään ja vain "katselee".
En yhtään ihmettele jos jollain on suojeluvaisto hiukan ylivirittyneenä viimepäivien pedo-uutisten jälkeen.
Miksi mä en ikinä törmää tällaisiin hulluihin? Näitä tapahtuu ainoastaa aaveella. Kummallista
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:52"]
Ensin oli aatami ja eeva ja sitten oli laineikkaat hiukset ja anoppikin raivostui ja lapsen koulukaverin äiti sekosi ja huusi ja mitäs sanotte?
Päivän keissi on nyt vähän myöhässä näin lauantaina.
[/quote]
Älä dissaa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:54"]
No onhan se nyt aika epäilyttävää jos randomi aikuinen yksinään vaanii lasten leikkipaikan lähistöllä. Tekemättä mitään ja vain "katselee".
En yhtään ihmettele jos jollain on suojeluvaisto hiukan ylivirittyneenä viimepäivien pedo-uutisten jälkeen.
[/quote]
Lähistöllä ei ole lasten leikkipaikkaa. Vieressä vain urheilukenttä.
-ap
Miksi mä en ikinä törmää tällaisiin hulluihin? Näitä tapahtuu ainoastaa aaveella. Kummallista
[/quote]
En mäkään ennen tämmöiseen ole törmännyt, siksi juuri halusinkin jakaa kokemukseni täällä.
-ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:55"]
[/quote]
-ap
[/quote]
Niin mutta lapsia niillä julkisilla luistelukentillä pääasiassa käy.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:57"]
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]
Nämä lapset ja mamma eivät luistelleet, näyttivät lähinnä olevan ohikulkumatkalla. Tuossa kentällä käy havaintojeni mukaan kyllä lähinnä ihan suurimmaksi osaksi aikuisia urheiluharrastajia.
Ja vaikka kyseessä olisikin lasten suosiossa oleva luistelukenttä, on minulla silti oikeus oleilla siellä ilman että minua leimataan pahaksi ihmiseksi :D
-ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:55"]
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]
Meillä päin käy ihan kaiken ikäiset luistelemassa. Ei talviurheilua tarvitse lopettaa vain ollakseen aikuinen.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:57"]
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]
no ei kyllä käy
liian, ei liaan. Syytän tästä kirjoitusvirheestä luistelukentällä kokemaani järkytystä.
-ap