Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta!

Vierailija
05.11.2021 |

Naurattaa. Tuli lapsuus mieleen ja nyt mä tiedän, miksi musta tuli ammattivalittaja? No siksi, kun vietin useita leirejä Valijärven rannalla. 😀 Mukavaa viikonloppua!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette viikonloppuna? Mä käyn tänään kaupassa, illalla on saunomista.

Vierailija
2/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valijärvi. okei. Hyvä perustelu tähän aamuun. Mulla kävi aamulla nuoruus tuossa mielessä, kun syön tänään makaronia. Kuulin parikymppisenä ensimmäistä kertaa sanan pasta oli ihmettelin miksi ei makaroni.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valijärvi. okei. Hyvä perustelu tähän aamuun. Mulla kävi aamulla nuoruus tuossa mielessä, kun syön tänään makaronia. Kuulin parikymppisenä ensimmäistä kertaa sanan pasta oli ihmettelin miksi ei makaroni.

N46

Joo. Makaronista meilläkin aina kotona puhuttiin. Ei kukaan silloin sanonut, että pasta. ap

Vierailija
4/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut kaikki joululahjat ja aion tänä viikonloppuna pitää lahjavalvojaiset ja nauttia glögiä kynttilänvalossa. Huomenna siivoan ja laitan joitain joulukoristeita ja valoja kotiin. Piristää mieltä, kun odottaa joulua ja lomaa.

Vierailija
5/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vattu huomenta. Tämä aamu alkoi ihan liian aikaisin. Ennen viittä. Tasoittamista teen vieläkin. Sen aloitin sattumalta samaan aikaan kun palsta aukesi. Nyt olen jo vetänyt noin 3 dl kirkasta viinaa mehulla laimennettuna. Vee kun lähtisi tää hedari. 

Yritän leikkiä kovempaa jätkää kuin tämä sitkeä krapula.

Vierailija
6/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vattu huomenta. Tämä aamu alkoi ihan liian aikaisin. Ennen viittä. Tasoittamista teen vieläkin. Sen aloitin sattumalta samaan aikaan kun palsta aukesi. Nyt olen jo vetänyt noin 3 dl kirkasta viinaa mehulla laimennettuna. Vee kun lähtisi tää hedari. 

Yritän leikkiä kovempaa jätkää kuin tämä sitkeä krapula.

Huomenta! Mä kanssa valvoin 2,5 tuntia taas aamuyöstä, mutta se ei johdu juomisesta (käytän melko harvoin alkoholia) vaan varmaan tästä iästäni ja hormoneista. ap

Vierailija
7/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selittääkin sen miksi minusta tuli luonteeltani sellainen kuin olen. Olen nimittäin viettänyt suuren osan lapsuuttani Mulkkujärven rannalla.

T: Mulgvist

Vierailija
8/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta viiveellä. Mietin tässä pääni puhki pikkujouluongelmaa. Joulukuussa vasta ajankohtainen, mutta kun kaikki sattuu samalle päivälle. Työpaikan pikkujoulut alkavat iltapäivällä, kaveriporukan bileet illalla ja mies just silloin työreissussa puolet viikosta ja koiraa ei voi jättää illaksi kotiin yksin, kun kipeä ja muutenkaan ei ole ikinä ollut iltaa yksin kotona.

Että meenkö pikkujouluihin vai vedänkö vaan viiniä kotona sitten ja pistän tonttupipon päähän?

Vierailija
9/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta viiveellä. Mietin tässä pääni puhki pikkujouluongelmaa. Joulukuussa vasta ajankohtainen, mutta kun kaikki sattuu samalle päivälle. Työpaikan pikkujoulut alkavat iltapäivällä, kaveriporukan bileet illalla ja mies just silloin työreissussa puolet viikosta ja koiraa ei voi jättää illaksi kotiin yksin, kun kipeä ja muutenkaan ei ole ikinä ollut iltaa yksin kotona.

Että meenkö pikkujouluihin vai vedänkö vaan viiniä kotona sitten ja pistän tonttupipon päähän?

Ehkä nämä peruuntuvat koronan leviämisen vuoksi? Toivossa on hyvä elää ja pakko ei ole osallistua.

Ilahduttaja

Vierailija
10/10 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö eläinrääkkäyksen puolelle jos kroonisesti kipeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän