Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi roskaväkeä ei saisi ylenkatsoa?

Vierailija
17.01.2015 |

Kertokaa minulle, onko väärin pitää itseään näitä elämänkoululaisia parempana? Onko olemassa hyviä tapoja tuoda esille, että he nyt vain ovat huonompia ihmisiä? Tai tarvitseeko sitä tuoda esille? Miksi kenties ei? Onko se rasismia? Ovatko fiksut ihmiset vain hiljaisia hyväksyjiä? Voisiko julkinen halveksunta auttaa edes joitakin nousemaan suosta? Tai estää edes joidenkin nuorten lähtemisen väärälle tielle? Mielestäni Suomessa ei tuoda julkisesti riittävän paljon esille niitä asioita, jotka johtavat monen elämän hukkaan heittämiseen. Jos vanhemmat eivät osaa kasvattaa lapsiaan ja koulukin on voimaton niin jostain muualta täytyisi saada nuorille tietoa siitä, miten elämässä pärjätään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan itseäsi parempana, jos siitä tulee hyvä mieli. Tuollaista persläpeä kuin sinä ei voi mikään pelastaa.

Vierailija
2/4 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No halveksunta tuskin auttaa kovinkaan montaa nousemaan suosta, pikemminkin päinvastoin. Itse uskon siihen että jos ihmistä kohdellaan normaalina, hän myös haluaa käyttäytyä normaalisti. Ylenkatsonta lisää ei niin hyväksyttyjen alakulttuurien syntymistä, haetaan tukea muista joilla ei mene elämässä kovinkaan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:07"]No halveksunta tuskin auttaa kovinkaan montaa nousemaan suosta, pikemminkin päinvastoin. Itse uskon siihen että jos ihmistä kohdellaan normaalina, hän myös haluaa käyttäytyä normaalisti. Ylenkatsonta lisää ei niin hyväksyttyjen alakulttuurien syntymistä, haetaan tukea muista joilla ei mene elämässä kovinkaan hyvin.
[/quote]

Kiitos, juuri tämäntyyppistä keskustelua kaipaisin. Ihan hyvä näkökulma!
Ap

Vierailija
4/4 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:07"]No halveksunta tuskin auttaa kovinkaan montaa nousemaan suosta, pikemminkin päinvastoin. Itse uskon siihen että jos ihmistä kohdellaan normaalina, hän myös haluaa käyttäytyä normaalisti. Ylenkatsonta lisää ei niin hyväksyttyjen alakulttuurien syntymistä, haetaan tukea muista joilla ei mene elämässä kovinkaan hyvin. [/quote] Kiitos, juuri tämäntyyppistä keskustelua kaipaisin. Ihan hyvä näkökulma! Ap

[/quote]

Mutta toisaalta esim. tupakointi on vähentynyt ja siitä on tullut paheksuttua. Kumpi sitten tuli ensin: paheksunta vai väheneminen?