Klara K:n ja Susanna P:n kärhämä
http://m.iltalehti.fi/viihde/2015011619033634_vi.shtml
"Onkohan näyteikkunaan eksynyt joku omista vaatteistani?'
Saippuaa ja sirkushuveja kansalle.
Kommentit (9)
No tuossa "uutisessa" merkin nimi oli kirjoitettu välillä oikein, välillä väärin, joten kirjoitusasuun ei kannata nyt tarttua. Outo juttu ja outo selitys kuitenkin.
Miksi hän luetteli kaikki omistamiensa luksusmerkien nimet heti kun kysyttiin asiasta? Kukaan noita samoja merkkejä omistava tuttuni ei koskaan luettele ostostensa merkkejä (eikä hintoja).
Yrittääkö vain vakuutella, sillä tuon muun muovimaisuutta ihannoiva tyylinsä perusteella hänen merkkituotteitakin on epäilty aidoiksi tuolla Helsingin yössä. Joskus vuosia sitten sillä oli ainakin jotain Louboutin look-a-like peep-toe kenkiä putiikissaan.
Eikö ne "Suomen Miljonääriäidit" luetelleet aina noita merkkejä ja hintoja ja tuo "Öörv-Lösheer" merkin lausuivat aina että Herveleekkeri? :D
En minä tuolla mitään Herve Legereitä näe......
Klara oli kyllä nolo, kun ilmoitti Iltalehdelle. Olisi selvittänyt asian kahdenkesken.
Väkivalatinen vielä kaiken lisäksi. Luulen, että käy säännöllisesti katsomassa ettei heidän yksinmyyntimerkkejään ole muualla myynnissä. Käsittääkseni kuitenkin kuka tahansa voi myydä kaupassaan vaikka tätä Herven merkkiä, jos sitä jostain myyntiin saa. Herve ei ehkä myy suoraan Suomeen muille. Muotitaloillakin on varmasti eriä, jotka kaupataan toisille osapuolille esim. alkuperäisen asiakkaan konkurssin tai muun vuoksi. Sitten nämä toiset osapuolet myyvät ne kolmansille jne.
"- Olen ihan pihalla nyt kyllä... Minulla on itselläni monta Hevren vaatetta. Onkohan nyt jokin minun vaatteeni joutunut ikkunaan vahingossa takahuoneesta, Penttilä ihmettelee."
Niin no, eikö niissä Herve-feikkimekkojen tekstiililapuissa lue nimenomaan että Hevre, ainakin olin näkevinäni toissa kesänä eräässä Välimeren rantakohteessa :D Sama kuin että feikeissä Louis Vuitton -laukuissa lukee Luis Vitton.