Avomies ei sanonut mitään, vaikka olin siivonut.
Siivosin aamulla kodin. Kun tulin koti illalla, mies ei sanonut mitään ja meni nukkumaan:(
Kommentit (10)
Odotatko sä mieheltä kiitosta normaalista kotityöstä?! Niin harvoinko siivoat, by the way?
Luuletko että se edes huomasi sitä?
Jos todella teillä oli niin sotkuista että mies huomaa siivouksen niin millaisessa sikolätissä te asutte?
Samaa kuin edelliset, eli mitä sitten? Huomaatko sinä aina kun mies vaihtaa sukkansa? Tai on pessyt autonsa? Turhasta mielesi pahoitit.
Meillä ainakin on usein sotkusta, joka johtuu lähinnä siitä, että siivous kaatuu yleensä yksin minun harteille, enkä tosiaankaan aina jaksa, kun tulen töistä, alkaa ruuanlaiton lisäksi siivoamaan. Mies on päivät kotona.
Meilläkin mies kylä huomauttaa, jos on sotkuista. Kun talo on siivottu, ei siitä sen kummemin sanota mitään. Ehkä sen mies voi sanoa, että taas hänen tavarat on varmasti kaikki hukattu..
Kuinka harvoin siivoat kun se pitää huomata ja kehua ilmeisesti?
Me siivotaan sovitusti puoliksi miehen kanssa,mutta välillä yllätän mieheni siivoamalla kokonaan ja odotan siitä kyllä pientä kiitosta tai huomionosoitusta!:) vastaavasti mies sitten tarjoutuu tekemään esim ruuan ja viimeksi lakanat oli puhtaat vaihdettu kun tulin työmatkalta!:) meillä Tää toimii
Siivosin, pinosin pyykit, tyhjensin ja täytin tiskikoneen, järjestelin tavarat nätisti,laitoin nallenkin sen sängylle. Mitään ei sanonut. Pieni kaaos oli ehtinyt kertyä, mutta ei paha. Olisin odottanut että olisi vaikka sanonut et olipa kivan siistiä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:47"]
Siivosin, pinosin pyykit, tyhjensin ja täytin tiskikoneen, järjestelin tavarat nätisti,laitoin nallenkin sen sängylle. Mitään ei sanonut. Pieni kaaos oli ehtinyt kertyä, mutta ei paha. Olisin odottanut että olisi vaikka sanonut et olipa kivan siistiä.
Kyllä minäkin odotan, että jotain kivaa sanottaisiin, kun toinen on siivonnut. Itselle tulee hyvä mieli, kun on siistiä ja tuntuu pahalta, kun toinen ei noteeraa mitenkään , kun on siivottu. Tämä olisi ihan ok, jos ei myöskään sotkuista sanottaisi. Mutta meillä ainakin sotkusta haukutaan, siivouksesta ei kehuta.
Anteeksi mutta toi"puhtaat lakanat vaihtoi kun olin työmatkalla" juttu. Miksiköhän vaihtoi :O
Mitä sen pitäisi sanoa? Ei meillä itsestäänselvyyksistä puhuta. "Oi ihanaa, olet ostanut maitoa" tai "voi kun kiva kun veit roskat"?