Onko tämä provo vai onko näin ajattelevia oikeasti?
Monikulttuurinen Suomi edellyttää moniarvoisempaa yhteiskuntaa, eikä siinä ole tilaa Halla-ahon muukalaisvihamielisille mielipiteille. Viimeistää Breivikin terroritekojen jälkeen äänestäjien olisi pitäisi ymmärtää, että Halla-aho ei sovellu edustamaan multikulttuurista yhteiskuntaa. Halla-ahon ksenofobia ja rasismi ovat uhkia länsimaisille arvoille ja demokratialle!
Lainaus hesarin keskutelusta
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:46"]Ei kai se Halla-aho vastusta kaikkea maahanmuuttoa, vaan luultavimmin sitä, että sellaiset ihmiset joilla ei ole aikomustakaan tehdä töitä, tulee tänne nostamaan sosiaalietuisuuksia.
[/quote]Ketäs ne ovat? Turvapaikan saaneet ovat ainoita jotka saavat toimeentulotukea ilman kansalaisuutta tai pysyvää oleskelulupaa.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:02"]Olen aina äänestänyt Halla-ahoa. Asun "rikkaiden asuinalueella" Helsingissä, olen korkeasti koulutettu ja pelkään mihin tämä pölvästien maa on menossa suvakkien toimesta. Harmi ettei hän asettunut tänään ehdolle, mutta Brysselissä hänen työnsä on kyllä tärkeämpää kuin tapella mikkoalatalojen kanssa.
[/quote]Minä taasen asun monikulttuurisessa lähiössä ja en pelkää mitään ja olen onnellinen. Eli minulla on asiat paremmin kuin sinulla.