Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä haluaisit olla juuri nyt?

Vierailija
16.01.2015 |

Jos saisit valita maailmasta ihan minkä tahansa paikan ja mitään rajoitteita ei olisi, missä haluaisit olla juuri nyt?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa, hirsimökissä. Rauhassa

Vierailija
2/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonassa, olin siellä syksyllä ja haluaisin takaisin. Tapasin mielenkiintoisen ihmisen, keneen toivoisin voivani tutustua paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi tylsä, tässä on hyvä näin- raskas työviikko takana kummallakin, lapset touhuaa omiaan ja kohta syödään

Vierailija
4/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kainalossa sängyllä kuten olenkin.

Vierailija
5/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa juuri nyt kaivata minnekään, usein kyllä jonnekin. Mielelläni olen nyt kotisohvallani teemuki edessäni kuuntelemassa RSO:n suoraa konserttilähetystä TV:stä.

Vierailija
6/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:39"]

Mä oon tosi tylsä, tässä on hyvä näin- raskas työviikko takana kummallakin, lapset touhuaa omiaan ja kohta syödään

[/quote]

Siis jos saisit olla ihan missä tahansa paikassa, jäisit ihan vaatimattomasti vain kotiin? :D

Vierailija
7/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paratiisisaarella veden päälle rakennetun huvilan porealtaassa. Toisessa kädessä mojito, toisessa Trivago-mainoksen partaäijä.

Vierailija
8/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa sängyssä nukkumassa

Vierailija
9/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan vain omaan sänkyyn nukkumaan tuohon viereiseen huoneeseen. Nyt toimin lapselle kirjatelineenä. Kunhan on saanut kirjan loppuun on hampaan pesu ja iltasatu ja sitten pitäisi vielä olla sosiaalinen.

Vierailija
10/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluisin olla perheen kanssa niin kuin olenkin, mutta kyllä mielelläni siirtyisin täältä loska-Etelä-Suomesta joko Lappiin tai sitten jonnekin Espanjaan, Etelä-Ranskaan, Etelä-Italiaan... ja kaikille pitkä loma kiitos!

Vierailija
11/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin just synnyttänyt tän muksun, joka ei kai aio ikinä syntyä. Olisin vaikka ekaa yötä vauvan kans siellä tai sit päässyt jo kotiin....

Vierailija
12/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla makaamassa aurinkoisella merenrannalla ehkä Kaakkois-Aasiassa. Lämpöä 29 celsiusta. Lämmintä, hienoa hiekkaa allani. Lempeät aallot lyövät raukeasti rantaan. Ihmisiä ei juurikaan ole lähettyvillä. Rakkaat ihmiset lähettyvillä kävelyllä tai uimassa. Repussa mukana eväitä, aurinkorasvaa ja lukemista, silmillä aurinkolasit.

Vierailija
13/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miami Beach, FL, USA

Vierailija
14/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:39"]

[/quote]

Siis jos saisit olla ihan missä tahansa paikassa, jäisit ihan vaatimattomasti vain kotiin? :D
[/quote]

Kyllä mäki jäisin. En haluaisi olla missään muualla nyt

Vierailija
15/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaamani miehen kanssa saunaa lämmittämässä mökillä. Sen sijaan olen kotona katsomassa telkkaria oman sohvalla nukkuvan miehen ja lasten kanssa. Ei sillä, rakastan heitä kaikkia mutta sydän kaipaisi tällä hetkellä myös muuta. Paska tilanne.

16/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullan alla.

Vierailija
17/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävän vieressä, joko kotona tai siellä missä hän on (työmatkalla ulkomailla). Tai missä vain hänen kanssaan.
Kunhan saisin olla hänen luona, nukkua yön hänen vieressä. En voinut lähteä mukaan, kun omat velvollisuudet sitoi jäämään kotiin.

Vierailija
18/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutatte toisten haaveita!

Vierailija
19/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa omassa puhtaassa saunassa kuumissa löylyissä, joku kasvonaamiokin voisi olla kiva. Ja lasissa kylmää kokista. Saunan jälkeen miehen kanssa voisi jatkua kuumat tunnelmat..
Mutta ei, olen nukuttamassa vauvaa, kukkuu varmaan taas myöhään ja nukkuu katkonaisesti koko yön. Sauna on tosi likainen, kun en ole sitä ehtinyt pestä. Kokistakaan ei ole. Nyyh.

Vierailija
20/24 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gran Canarialla. Ohops, niinhän minä olenkin O)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän