Onko tämmöinen mies lähes unelma?
Tämä mies kohtelee ihmisiä yleensä kohteliaasti, avaa ovia, muistaa kiittää ja pyytää anteeksi. Mies on siis kaikinpuolin erinomainen ihminen, mutta hän kutsuu naisia halventavilla termeillä, kuten horo, lutka jne. Onko paha juttu?
Kommentit (17)
On. Varmaan mun exäni. Oli just tommonen.
Kuulostaa narsistilta... ensin pyörittää pikkusormen ympärille avaamalla ovia ja kun saa koukkuun niin alkaa länkytys. Ei mun mielestä lainkaan unelma!
Tuollaisenko miehen ajattelit äidillesi esitellä? Ja perustaa perheen hänen kanssaan? :-D Juu, onhan miehessä hyvätkin puolensa, varsinkin se ovien aukominen on hitsin tarpeellista kun tarvitsee todellista ystävää.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:28"]
Tämä mies kohtelee ihmisiä yleensä kohteliaasti, avaa ovia, muistaa kiittää ja pyytää anteeksi. Mies on siis kaikinpuolin erinomainen ihminen, mutta hän kutsuu naisia halventavilla termeillä, kuten horo, lutka jne. Onko paha juttu?
[/quote]
Siis kaikkia naisia vaan vain horoja ja lutkia?
Aika kaukana unelmasta, en laskisi edes kohtalaisten listaan.
Jos olet ollut suhteessa tuon miehen kanssa suhteellisen vähän aikaa, niin esittää aikansa. Oikeasti luonnehäiriöinen. Ei se sullekaan ole tuollainen kuin sen aikaa just, että saa sut nalkkiin totaalisesti. Sitten alkaa sama kohtelu sullekin tai jotain vielä pahempaa, kuten eristäminen, henkinen ja /tai fyysiset pahoinpitelyt, syyttelyt olemattomista jne..
Been there:(
Ei, siis en ole esittelemässä tuommoista miestä kenellekään. Olen itse tuo mies.
ap
No on kuule aika paha juttu tuo. Kohteliaat käytöstavat - poislukien siis tuo horottelu - kuka tahansa voi opetella ulkoa, mutta se ei vielä kerro ihmisen sisimmästä mitään. Kun mietin jonkun ihmisen potentiaalia mahdollisena kumppaninani, tärkein kriteerini on se että miltä hänen seurassaan tuntuu olla. Kirjasta opetellut käytöstavat eivät lämmitä vielä yhtään.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:50"]Jos olet ollut suhteessa tuon miehen kanssa suhteellisen vähän aikaa, niin esittää aikansa. Oikeasti luonnehäiriöinen. Ei se sullekaan ole tuollainen kuin sen aikaa just, että saa sut nalkkiin totaalisesti. Sitten alkaa sama kohtelu sullekin tai jotain vielä pahempaa, kuten eristäminen, henkinen ja /tai fyysiset pahoinpitelyt, syyttelyt olemattomista jne..
[/quote]
Been there = papu siellä
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:53"]
Ei, siis en ole esittelemässä tuommoista miestä kenellekään. Olen itse tuo mies.
ap
[/quote]
Niin kauan kuin halveksit naisia et tule saamaan hyvää kumppania. Et kyllä ansaitsisikaan sellaista.
Kerro ap lisää itsestäsi. Mitä pohjimmiltasi ajattelet naisista tai ylipäätänsä muista ihmisistä? Koetko, että narsismin kuvaukset sopivat sinuun? Miten kohtelet naista suhteesssa?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:50"]Jos olet ollut suhteessa tuon miehen kanssa suhteellisen vähän aikaa, niin esittää aikansa. Oikeasti luonnehäiriöinen. Ei se sullekaan ole tuollainen kuin sen aikaa just, että saa sut nalkkiin totaalisesti. Sitten alkaa sama kohtelu sullekin tai jotain vielä pahempaa, kuten eristäminen, henkinen ja /tai fyysiset pahoinpitelyt, syyttelyt olemattomista jne.. Been there:( [/quote] Been there = papu siellä
mikä ihmeen papu ? eikös papu ole bean
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:50"]Jos olet ollut suhteessa tuon miehen kanssa suhteellisen vähän aikaa, niin esittää aikansa. Oikeasti luonnehäiriöinen. Ei se sullekaan ole tuollainen kuin sen aikaa just, että saa sut nalkkiin totaalisesti. Sitten alkaa sama kohtelu sullekin tai jotain vielä pahempaa, kuten eristäminen, henkinen ja /tai fyysiset pahoinpitelyt, syyttelyt olemattomista jne..
[/quote]
Jep! Ex oli just tommonen. Kaikille muille oli niin mukava ja ystävällinen, kaikki aina kehui sitä mulle kuinka mukava tyyppi se on. Kun päästiin kotiin, olin "v*tun huora" jos olin jutellut jonkun miespuolisen kaverin kanssa. Kaikki mun kaverit oli sen mielestä jollain tavalla huonoa seuraa enkä saanut niitä tavata, sitten alkoi se henkinen pahoinpitely. Onneksi älysin häipyä ennenkuin alkoi fyysinen.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:50"]Jos olet ollut suhteessa tuon miehen kanssa suhteellisen vähän aikaa, niin esittää aikansa. Oikeasti luonnehäiriöinen. Ei se sullekaan ole tuollainen kuin sen aikaa just, että saa sut nalkkiin totaalisesti. Sitten alkaa sama kohtelu sullekin tai jotain vielä pahempaa, kuten eristäminen, henkinen ja /tai fyysiset pahoinpitelyt, syyttelyt olemattomista jne.. Been there:( [/quote] Been there = papu siellä
mikä ihmeen papu ? eikös papu ole bean
[/quote]
[/quote]
NO EI TIETENKÄÄ HALOO
:D Unelma? Missä maailmassa elät?