Luulin että on epänormaalia kaivata miehen hoivaa, huolenpitoa, vahvuutta ym
Luulin oikeesti aiemmin että tää et kaipaan miestä ja miehen miehisyyttä on jotenkin merkki siitä että oon ”alistettu nainen”. Mutta psykologi sanoi että on ihan biologisestikin ymmärrettävää. Niinpä aion jatkossakin kaivata vierelleni vahvaa miestä joka turvaa ja pitää huolen. Ois kiva nojata miehen rintaa vasten
Kommentit (18)
Varmaan feministit saaneet ton aikaan
Biologialle eivät mitkään ismit voi yhtään mitään. Kyllä nainen kaipaa vierelleen/lähelleen miehen. Sama toisininkin päin.
Se avioerossa olikin pahinta, kun miehen tuoma turva ja huolehtiminen loppui. Nyt joutuu elämän tyrskyista ja myrskyistä selviämään yksin. Ei ole ketään kehen nojata.
Tasa-arvoa vaaditaan ja samaan aikaa miestä vaaditaan turvaamaan ja tukemaan naista
Jep. Kun eihän nykyisin noin saisi oikein ajatella kun täytyy olla niin itsenäinen ja voimaantunut ja ties mitä.
Helpotti mullakin kun myönsin itselleni että oikeasti haluan miehen johon turvautua.
Säälittävää riippuvuutta riippumatta siitä, mitä joku psykologi sanoo. Tosinainen seisoo omilla jaloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää riippuvuutta riippumatta siitä, mitä joku psykologi sanoo. Tosinainen seisoo omilla jaloillaan.
Milloin tämä supersankaripaska oikein loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Niin seisoo, ei silti poissulje etteikö kaipaa rinnalleen myös omilla jaloillaan seisovaa miestä jolta voi odottaa saavansa turvaa ja huolenpitoa. Sama myös toiseen suuntaan.
Se on sitä aitoa tasa-arvoa.
Parisuhteeseen kuuluu toisesta huolehtiminen. Pätee kumpaankin eli ei vain mies ole se, joka tukee ja antaa turvaa. Nainenhan on useimmiten se, joka hoitaa miestä esim. vanhuuden vuosina.
Aika heikossa hapessa olen jos jonkun miehen "turvaan" turvaudun. Ihan yhtä heikkoja ovat kuin naisetkin.
Harlekiinisarjasta löytyy näitä leveärintaisia turvallisia rikkkaita uroksia.
Sinun pitäisi itse hoitaa sitä sisäistä lastasi. Ei kenenkään muun aikuisen. Naistenlehdistäkö tämä psykologi oli oppinsa saanut?
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi itse hoitaa sitä sisäistä lastasi. Ei kenenkään muun aikuisen. Naistenlehdistäkö tämä psykologi oli oppinsa saanut?
Sä oot taas lukenut sisäisestä lapsestas tommy hellstenin kirjoista ja luulet tietäväs jotain
Kyllä. Naisen perustarpeita, joita vastaan kamppaillaan eri -ismien nimissä. Vahvuuteen sairastuneita, itseriittoisia ja tyytymättömiä naisia on Suomessa aivan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Naisen perustarpeita, joita vastaan kamppaillaan eri -ismien nimissä. Vahvuuteen sairastuneita, itseriittoisia ja tyytymättömiä naisia on Suomessa aivan tarpeeksi.
Kyllä, ja lisätään vielä, että läheisyyden ja turvallisuuden kaipuu ovat myös miesten perustarpeita. Kuinka moni suomalainen mies onkaan vahvuuteen sairastunut, itseriittoinen ja tyytymätön? Miehillä on jopa naisia vahvempi kulttuurinen paine olla sellaisia.
Minulla on ihana mies. Ei uhku testoa tuhoavalla tavalla vaan on lämmin, sydämellinen ja kiltti. Minun ihana mies ❤️
Biologialle selittää paljon. Kun nainen näkee komean, vahvan ja hyvässä asemassa olevan miehen, niin siitä tulee naisellinen ja suojelua kaipaava. Käytös muuttuu puhetyyliä ja äänensävyä myöten sen miehen läsnäollessa.
Voi olla et seki on vaikuttanut tohon sun ajatteluun et harva nainen sanoo ääneen tota tai tyyliin kirjoittelee johonki someen