Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muille palstalaisille tuttu tilanne?

Vierailija
04.11.2021 |

Olen jo vuosia saanut täältä huikean paljon hyödyllistä epävirallista tietoa. Toki roskaakin täällä paljon, mutta hyvillä hoksottimilla pystyy löytämään todella mielenkiintoisia juttuja joita ei valtamediasta paljon huudella. Kellekään en ikinä kerro täältä lukeneeni mitään.

Isääni varoitin joskus hyvissä ajoin koronasta tulevan iso spektaakkeli. Hän oli todella hämmästynyt kun tajusi minun olleen oikeassa.

Kaveri pitää mua täytenä hörhönä kun olen kertonut Ruotsin olevan lähes sotatilassa oleva yhteiskunta. Hänestä tuollainen on ilmeisesti makuasia.

Sitten kaveri ei usko että Estonian uppoamisessa on mitään hämärää. En minäkään väitä tietäväni mitä tapahtui, mutta hämärää siinä on - aivan varmasti kaikkea ei kerrota.

Kerroin kaverille näistä korkea-arvoisten upseerien ufohavannoista, joita kukaan ei ole kumonnut. Kaverin mielestä minä olen hörhö ja upseerien ulostulot sama asia kuin teinipoikien juutubevideot.

Koko koronahommassa näen paljonkin hämärää. Asioita salataan ja siksi vaikea tietää mitään varmaksi. Onko esim rokote hyvä vai huono juttu. Kaverin mielestä olen sekaisin ja piikille pitäisi mennä että pääsen baariin.

Tää palsta tuntuu olevan mulle turvallisempi ympäristö kuin mun oma lähipiiri.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sama fiilis että ihmiset elää monella tavalla täysin eri todellisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla