Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäsuhteessa olevat, kuinka paljon ja usein tapaatte?

Vierailija
04.11.2021 |

Onko suunnitelmissa muuttaa yhteen ja onko itsestään selvää, kumman paikkakunnalle asetutte?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi tapailimme joka viikko. Saatoin ajella 110 km iltavuoron jälkeen ja lähteä aamulla töihin takas..halu olla yhdessä oli niin kova. Neljän vuoden jälkeen tapailut ovat vähenneet. Töitä ollut paljon ja enään ei ole ekana mielessä lähtö toisen luo. Väsymys ja kuormittavat asiat muussakin elämässä toki vaikuttaneet. Yhä rakastetaan ja kun nähdään max kerran kahdessa viikossa on meillä hauskaa ja yhtä rentoa kuin aina ennenkin. Nyt kun viimeinen lapsi lentää pesästä minulla täytyy alkaa miettiä tosissaan mitä teemme. Ja toki on ollut riitoja välillä turhautumisesta kun ei näe silloin kuin sitä toista tarvitsis. Luottamus sitä tämä vaatii ja sitä on ollut puolin ja toisin. Toivoo nainen 45 etäsuhteessa

Vierailija
2/2 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme etäsuhteessa noin vuoden verran.

Asuimme eri maissa, minä Suomessa hän muualla.

Tapasimme noin kolme kertaa kahdessa kuukaudessa, pitkiä viikonloppuja.

Muutin hänen kotimaahansa sitten sen noin vuoden jälkeen, vuokrasimme yhteisen asunnon ja löytin töitä pankista ensi alkuun.

Hän työskenteli jo tässä firmassa missä nyt olemme molemmat.

Olemme olleet yhdessä 9 vuotta, vuosi kihloissa. Asunto on ostettu  neljä vuotta sitten ja talon ostoa suunnitellaan.

Aion siis jäädä tänne. 

Olemme puhuneet että ehkä menemme vihille kun talo on ostettu.

Tapasimme eräässä rock-konserrtissa.

Minä olin 22 ja hän 21. Tiesin heti että tässä se oikea nyt sitten on. Kaikki vain kolahti paikalleen.

Sitä vain tiesi, kaikki oli luonnollista ja selvää.

Olin seurustellut ennenkin mutta en koskaan ollut niin varma. Nyt tiesin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi