Terveyskeskuksen takaisinsoittopalvelu, kuinka kauan odottaisitte?
Meillä takaisinsoittopalvelun automaatti lupaa, että soittavat takaisin, "kun vuorosi jonossa tulee" EI siis "mahdollisimman pian".
Laskeskelin tässä, että heidän olisi jo pitänyt soittaa, jos oikeasti "kun vuorosi tulee" pitää paikkansa. Soitostani kulunut jo 2 tuntia.
Vieläkö odottaisit?
On aika kiireellinen kipu- ja tulehdustilanne. Soittaisitko 112?
Luin vanhaa ketjua aiheesta täältä. Siinä moni kertoi, että takaisinsoittopalvelusta soitettiin esim. viikon päästä vasta, jollain oli mennyt 2 kk! Tilanteeni on kiireellisempi.
Kommentit (16)
Sitten soitat päivystykseen. Itse odotin 4 päivää kiireettömässä jonossa soittoa.
Soita kunnan päivystykseen nyt. Numero löytynee netistä.
No en nyt sentään 112, jos voit täällä keskustella!? Sinne soitetaan kun on hengenhätä!!!Jos asia on kiireellinen, niin otat vaikka taksin ja ajat ensiapuun!Maalaisjärki hoi!
Vierailija kirjoitti:
Soita kunnan päivystykseen nyt. Numero löytynee netistä.
Luulin että numero johon soitin oli nimenomaan päivystys. Terveysasemani numero, johon olen aina soittanut.
ap
Päivystyksen numeroon ei saa meillä soittaa kuin terveysaseman kiinnioloaikoina.
Voi hyvä tavaton sentään. Soitin nyt uudestaan terveyskesk. numeroon ja jonottelen tässä. Olen automaatin mukaan ollut jonossa paikalla viisi jo 12 minuuttia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä tavaton sentään. Soitin nyt uudestaan terveyskesk. numeroon ja jonottelen tässä. Olen automaatin mukaan ollut jonossa paikalla viisi jo 12 minuuttia.
ap
Nyt vaan odottelet jonossa, jos katkaiset, koko jonotusaika menee hukkaan. Malttia!
Meillä soitetaan takaisin aina saman päivän aikana
Edelleen jonossa paikalla viisi. Puhelun kesto jo 45 min.
ap
Vierailija kirjoitti:
Edelleen jonossa paikalla viisi. Puhelun kesto jo 45 min.
ap
Voi paha kurki. Uskomatonta.
Viimeksi mulle soitettiin saman päivän aikana mutta meni pidempään kuin 2h. Loppukeästä soitettiin vasta seuraavana päivänä. Mä olen soittanut Kalasataman terv.asema, Hki.
Pari päivää taitaa olla missä ajassa ne lupaa soittaa takaisin. Pari tuntia on vielä lyhyt aika. Jos on akuuttia niin soittaa heti puhelinajan auetessa.
Odottelen itse juuri takaisin soittoa päivystyksestä, klo on nyt puoli kaksi. Yhdeksältä soitin, jonotin ensin 40min, mutta sitten valitsin takaisin soiton. Toivottavasti soittavat pian, pissatulehdus...
Meillä luvattiin saman päivän aikana ja kyllä soitettiin.
Soititko ennen kymmentä vai sen jälkeen? Ainakin täällä akuutit tilanteet pitää soittaa ennen, jälkeen mielletään kiireettömiksi.
No minulle ei ole kukaan vieläkään soittanut, muistaakseni siitä on 6 kk kun soitin.