Mitä teet jos kiinnostava mies iskee silmää tai
Kommentit (21)
Riippuu fiiliksestä. Leikin mukana tai olen kuin en huomaisikaan.
Hymyilen, ehkä heitän jotain takaisin. Sen enempää ei kiinnosta yksikään mies tuon oman lisäksi.
Heitän housut pois molemmilta ja ratsastan aamunkoittoon.
Menen pussamaan. (Mua ei kiinnosta kuin oma mies)
Eipä ole kukaan suomalainen mies iskenyt silmää tai edes hymyillyt minulle. Pelottavan ilmeettömiä tuijottaja-miehiä olen kohdannut täällä sitäkin enemmän.
Olen kuin en huomaisikaan. Jos ei saa suutaan auki niin ei kiinnosta, typeriä jotkut silmänvinkkailut.
Silmäniskut ei sytytä, sanallinen flirtti mahdollisesti.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:55"]
Olen kuin en huomaisikaan. Jos ei saa suutaan auki niin ei kiinnosta, typeriä jotkut silmänvinkkailut.
[/quote]Ei flirtin ole tarkoitus välttämättä johtaa mihinkään.
Laitan silmät ristiin ja heilutan korviani.
Ajattelen, että olen maailman viehättävin nainen!
En tiedä kun en ole koskaan kokenut
Olen kuin en olisi huomaavinanikaan. Samaa mieltä, että vittuako siinä ruipistelee, avatkoon suutaan vaan, jos jotenkin kiinnostaa. Mulle ei tarvi silmäniskuilla tarkoituksettomasti flirttailla. Se on turhaa, koska olen oikeasti miehen puutteessa.
Jos ei ole yli 40v. niin varmaan punastuisin ja olisin onneni kukkuloilla loppupäivän. Olen 19v. ihan perus likka, en mikään huippumalli ulkonäöltä...
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:06"]
Olen kuin en olisi huomaavinanikaan. Samaa mieltä, että vittuako siinä ruipistelee, avatkoon suutaan vaan, jos jotenkin kiinnostaa. Mulle ei tarvi silmäniskuilla tarkoituksettomasti flirttailla. Se on turhaa, koska olen oikeasti miehen puutteessa.
[/quote]
Aika jännä että tuolla asenteella juuri sinä olet puutteessa...
Hämmennyn ja hölmistyn ihan täysin. Silmänisku on noloa, mutta muunsorttisesta flirttailusta menisin (ja menen) pois raiteiltani.
Lähden tietty leikkiin mukaan! Pikku flirtti piristää kummasti päivää :)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:06"]
[/quote]
Aika jännä että tuolla asenteella juuri sinä olet puutteessa...
[/quote]
Miten niin? Paljonko se auttaa, jos flirtin ei ole tarkoituskaan johtaa mihinkään?
Jos olen itsekin kiinnostunut niin menen jopa hämilleni.