Martinan Victoria lapsimallina
Kommentit (67)
Minäkin olen suomalainen ja sanon kyllä noita hiuksia vaaleiksi/blondeiksi. Ruskeat ne eivät ole eivätkä edes ristiveriset kuten itselläni. Oikeastaan todella hennosti strawberry blondet, pikkuisen punapigmenttiä joukossa (tai niin ainakin mun näyttö sanoo).
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:23"]
No onhan tuo blondi :D Semmonen tummanvaalea. Blondejakin on eri sävyjä :D Ajatelkaa tuon värinen tukka aikuisella naisella, kyllä häntä sanottaisiim blondiksi :D
[/quote]
No ei kyllä sanota blondiksi kuin korkeintaan päiväntasaajalla, mulla on tuonväriset hiukset eikä kukaan ikinä ole (Suomessa) blondiksi väittänyt, ruskeat ne on.
Tuo tyttö oli pienempänä (parivuotiaana) blondi, googlaa kuvia, hiukset ovat tummentuneet paljon siitä.
[/quote]
No ei todellakaan ole ruskeat kyllä. Selvästi enemmän vaaleat kuin ruskeat.
oli tosi suloinen siinä meidän perheen tähdissä
eskokin on "vaan" puoliksi latino isä suomalainen
Jos Esko on puoliksi (?) kolumbialainen, ei mikään ihme jos tyttö näyttää suomalaiselta..hänessähän on enemmän suomalaista verta :) vaikka Esko olisi kokonaan Kolumbialainen, voisi hän yhtä lailla olla vaalea kun äiti on suomalainen.
Jännä kun ei ole yhtään Martinan eikä Eskon näköinen. Mitä uusimpia kuvia mediassa nähnyt, niin punapäätyyppiä, erittäin vaalea iho, pisamaa, haalean siniset silmät ja punaisuutta tukassa. Tavallisen näköinen lapsi, jos ei olisi Martinan lapsi, ei olisi mainoksiin tms koskaan päässyt.
Mun silmään ihaninta noissa kuvissa on että todella näkee että tyttö nauttii tosta hommasta.ei pääse kukaan sanomaan että nyt ne jo viatonta lasta tyrkyttää julkisuuteen tai muuta sontaa.tosi söpönen linssilude!