Toivottavasti Av poistetaan!
Toivon tämän ketjun poistuvan. Selitän: Täällä on sellaista äärijuntti joukkoo et en kestä!! Kirjotat ja kysyt apuu nii seuraavat 2 sivuu o trolli juttui. Tai sit ku joku trollaa jutut valmiiks. iha sairasta. Onneks mieheni veli on cyber police ( netti poliisi niille kaikille jotka ei ymmärrä englantia.).
-Kiitän.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:32"]
En itse provoile, mutta tykkään keskustella asiallisesti asioista ilman kirjautumista. Anonymiteetti mahdollistaa vaikeistakin aiheista kirjoittelun tai kysymisen. Minusta tämä palsta on hyvä, koska täällä saa heti vastauksia ja täällä käy paljon väkeä. Idioottiviestit voi vain jättää lukematta tai yksinkertaisesti vaihtaa aihetta.
Tämä palsta koukuttaa.
[/quote]
Totta tuo on. Mutta kun poistetaan ketjuja turhaan ja kaikki raiskaa ne turhilla viesteillä. Mielestäni tänne pitäisi tulla jokin kielto vaikka koneelle jos ei osaa käyttäytyä kunnolla. Olisi oikeen mieli välillä soittaa tolle mieheni veljelle...
Kysyin apua uupuneenä äitinä ja sain ihania, asiallisia vastauksia ainoastaan.
Jostain syystä ketju poistettiin kun päivää myöhemmin yritin vastata vielä siihen. Syytä en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:35"]
Kysyin apua uupuneenä äitinä ja sain ihania, asiallisia vastauksia ainoastaan.
Jostain syystä ketju poistettiin kun päivää myöhemmin yritin vastata vielä siihen. Syytä en tiedä.
[/quote]
Kyllä niitä asiallisii joskus tulee mut loput on provoiluu... Ja just kaikki trollit ilmottaa vaa asiattomaks ilman syytä.
-Ap
Eikös trolleja voi vain blokata pois - siis ettei siitä IP-osoitteesta tulevia viestejä julkaista? Eikö täällä ole jotain valvojaa tms.?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:41"]
Eikös trolleja voi vain blokata pois - siis ettei siitä IP-osoitteesta tulevia viestejä julkaista? Eikö täällä ole jotain valvojaa tms.?
[/quote]
Ei täällä valvojaa ole, Ainakaan mitään kunnollista!
Blokataan ap niin ongelma ratkeaa. Kuitenkin vastailee itse näihin aloituksiin.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:01"]
[/quote]
Just tällässii tarkotan -.- onneks nään huomenna tän mieheni veljen ja hänen vaimonsa. Hänen vaimonsakin on samaa mieltä.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:01"]
[/quote]
Just tällässii tarkotan -.- onneks nään huomenna tän mieheni veljen ja hänen vaimonsa. Hänen vaimonsakin on samaa mieltä.
-Ap
[/quote]
Onnittelut! Mene jo tänään, vaikuttaa tylsältä elämältä.
En itse provoile, mutta tykkään keskustella asiallisesti asioista ilman kirjautumista. Anonymiteetti mahdollistaa vaikeistakin aiheista kirjoittelun tai kysymisen. Minusta tämä palsta on hyvä, koska täällä saa heti vastauksia ja täällä käy paljon väkeä. Idioottiviestit voi vain jättää lukematta tai yksinkertaisesti vaihtaa aihetta.
Tämä palsta koukuttaa.