sain tänään kuulla appiukon todellisen mielipiteen minusta.
Ollaan mielestäni oltu aina hyvissä väleissä. He pyytävät meitä kesäisin aina mökille. Appiukko pyytää kalaan kanssaan ja on aina ollut hyvin ystävällinen. Nähdään joka viikko. Joko he kyläilevät meillä tai me heidän luonaan.
Tänään sain kuulla että olen loinen joka elelee hänen poikansa rahoilla; tuhoaa hänen omaisuuttaan, eikä ikinä tee mitään hänen puolesta.
Olen ollut pari kuukautta työttömänä koska firma jossa työskentelin lopetti toimintansa. Uutta työtä ei ole löytynyt.
Ajoin tänään kolarin ja sen jälkeen appiukko sanoi noin.
Ollaan oltu miehen kanssa jo kymmenen vuotta yhdessä. Luulin että tulen hyvin toimeen hänen vanhempien kanssa, mutta näköjään totuus olikin aivan toinen.
Kurja olo.
Kommentit (56)
En ymmärrä miten kolari tähän liittyy. Sekö kirvoitti appiukon kielenkannat? Miksi ihmeessä?
Miehesi tuki on nyt tärkeintä. Jos joku lähisukulaiseni sanoisi omasta miehestäni jotain tuollaista edes ylipäätänsä, saati sitten kolarin jälkeen, niin menisi kyllä välit jäähylle. Kaikista ei tarvitse tykätä, mutta sitä ei tarvitse sanoa ääneen, eikä varsinkaan tuollaisessa tilanteessa.
missähän päin? ei oo ollu tältä päivältä kun kahdessa kaupungissa kolari ilmoitus.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:02"]
missähän päin? ei oo ollu tältä päivältä kun kahdessa kaupungissa kolari ilmoitus.
[/quote]
Ei meidänkään kolaria ollut tilannehuoneessa tai iltalehdissä. Silti se tapahtui täällä maalla pari kk sitten.
Jos romutat miehen auton matkalla salille niin minusta appiukko oli ihan oikeutettu tuohtumaan moisesta tuhlailusta.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:02"]missähän päin? ei oo ollu tältä päivältä kun kahdessa kaupungissa kolari ilmoitus.
[/quote]
Ethän sä nyt tosissasi usko, että Suomessa on tapahtunut tänään vain kaksi kolaria :D
Tuli käymään meillä. Toi miehelle jonkun tavaran. Mies ei ollut kotona.
Sanoi ihan suoraan. Monttu auki kuuntelin ja lopulta paiskasi oven kiinni hänen nenänsä edestä.
Ap.
[/quote]
Ootko oikeesti noin tyhmä? Todella monessa kolaritilanteessa ei edes soiteta poliisia paikalle, tilannehuone olisi pinkeenä jos joka peltikolari soitettaisiin poliisille.. Ennen kaikkea minkä ikäinen olet?
Olisit tarvinnut apen tukea kolarin takia, et syytöksiä. Olikohan hän itse shokissa, jos mietti että sulle olisi voinut käydä pahasti? Ihmisen psyyke on kummallinen.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:02"]missähän päin? ei oo ollu tältä päivältä kun kahdessa kaupungissa kolari ilmoitus. [/quote] Ethän sä nyt tosissasi usko, että Suomessa on tapahtunut tänään vain kaksi kolaria :D
[/quote]
kyllä on.
En ymmärrä miten kolari tähän liittyy. Sekö kirvoitti appiukon kielenkannat? Miksi ihmeessä?
[/quote]
Ajoi ilmeisesti miehensä autolla ja apen mielestä tuhosi miehen omaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:04"]Jos romutat miehen auton matkalla salille niin minusta appiukko oli ihan oikeutettu tuohtumaan moisesta tuhlailusta.
[/quote]
Auto oli minun. Minun rahoilla maksettu ja minun nimissäni.
Ap
Edelleen: miten kolari liittyy tähän?
Komppaan kahtatoista. Shokissa oli appi. Pelkäsi menettävänsä sinut.
Asioissa on aina kaksi puolta. Kolarikin voi tässä tapauksessa olla vaikka parkkihallin seinään ajo tai joku muu turhempi juttu mistä voi paremmin ymmärtää tuon tuohtumisen. Eikä me tiedetä mitä tuo miehen rahoilla eläminen tarkoittaa, ihan normielämistä vai yletöntä nettishoppailua johon ihme kyllä moni hiljattain työttömäksi jäänyt voi ajautua tekemisen puutteessa. Tai joku sisustusprojekti.
Pelkää menettävänsä joten haukkuu. Mitä vittua?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:08"]Edelleen: miten kolari liittyy tähän?
[/quote]
Liittyy tuohon tuhoan mieheni omaisuutta syytökseen.
Vaikka auto onkin minun.
Mutta ei appiukko kai tiennyt kumman rahoilla se oli ostettu.
En keksinyt muutakaan selitystä tuolle syytökselle.
Ap
Hyvä että tuli selväksi niin ei tarvitse enää olla moisen kusipään kanssa tekemisissä. Et ole enää minkään arvoinen kun olet ollut pari kuukautta työtön ja menit vielä saatana autonkin hajottamaan. Apelle vaan ei tullut mielenkään että auto voisi olla sinun eikä miehesi! Mitä miehesi sanoi kun kerroit asiasta? Onko hänestä sinua puolustamaan vai onko samaa mieltä isänsä kanssa?
Jos joku kolarin jälkeen tulisi mulle jotain tollasta heittämään niin lähtisi aika äkäseen mun edestäni. Tollasta tarvi kuunnella tai jatkossa olla tekemisissä. Haistattaisin pitkät-