Tosimies kokkaa ruoan vaimolleen ja lapsilleen
Ja sen jälkeen suukottelee vaimoaan ja halailee lapsiaan ja kuuntelee mitä lapsilla on kerrottavana
Kommentit (16)
Tosimies myös metsästää, kalastaa ja kasvattaa itse ruokatarpeet. Mutta ei keräile.
Tosimies ei ota vaimoa, eikä tee lapsia.
Sanoisin, että normaalimies tekee noin. Tänä päivänä on ihan ok odottaa mieheltä, että kantaa vastuun päätöksistään mitä on tehnyt liittyen perhe-elämään.
Korjattuaan pöydän puhtaaksi ja laitettuaan likaiset astiat pyykinpesukoneeseen, tosimies kaataa vaimolleen lasillisen punaviiniä ja hieroo tämän jalkoja.
”Tosimies” enemmänkin pehmomies :D
Vierailija kirjoitti:
”Tosimies” enemmänkin pehmomies :D
Tuollaiset "tosimiehet", jotka eivät pidä huolta perheestään eivät perhettä ansaitse.
Meillä iskä tilas just ota oregano?
Häröttäkää 40v vastaukset ja avaukset. Älkää vastatko sille.
Tosimies ajaa lapset ja vaimon ulos hankeen raivokännissä. 👵
Enemmän toivoisin miehen, joka tekisi kaikkea mitä minä en osaa ja jaksa, ruuanlaittoa osaan hyvin ja se on enemmän naisten hommaa,
Tänään onkin päivällisenä tosimiehen ampumaa hirveä, jonka hän itse uuniin laittoi. Perunat kiehuu nyt muussia varten.
Siis mitä sä yrität noilla avauksillas? Manipuloida miehiä tekemään kaikki kotityöt (ei onnistu)? Kirjoittaa typeriä prinsessasatuja myllystäsi? Opettele ensin kirjoittamaan tai vaihtoehtoisesti jätä ne tekeleet pöytälaatikkoon.
Tosinainen odottaa perä pystyssä keittiössä kun mies tulee töistä kotiin.
Huomaatko mitään laadullista eroa oman avauksesi kanssa? Ei pitäisi olla.
Ehkä grilliruoat kesäisin