Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyöstä

Vierailija
14.01.2015 |

En voi vieläkään käsittää, että miksi ihmiset epäilevät etätyöskentelyä. Itse tykkään paljon enemmän kuin notkua pienessä toimistohuoneessa. Jos sanon, että käyn vaikka kaupassa keskellä päivää nii. johan tulee kommenttia, että en saa poistua työpaikalta eli kotoa! Johan on ruokatuntikin määritelty ja saanhan tottakai käyttää ruokatuntinikin etäpäivänä miten haluan! Eihän kukasn voi pakottaa tekemään työtä taukoamatta koneella edes etäpäivänä! Suututtaa nämä kyseenalastajat, se on nykypäivänä vain niin, että työ ja työtavat muuttuvat ja se on hyväksyttävä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen IT-alalla ja meidän firmassa etätyötä tehdään paljon. Useimmat meistä on sitä mieltä, että työtä tulee tehtyä paljon enemmän kotona kuin meluisassa avokonttorissa toimistolla. 

Ei meillä kyllä kukaan kiellä käymästä vaikka ruokakaupassa, kuntosalilla tai ihan missä vaan keskellä päivää. Samahan se on vaikka pitäisi 3 tunnin tauon siinä päivällä välillä, kunhan sitten tekee vastaavasti pidempään illalla niin että täysi työpäivä tulee kumminkin tehtyä.

Vierailija
2/6 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siis työpaikalla kielletäkää vaan kommentit tulevat tuttavilta.

Vierailija
4/6 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kyllä etätyö kunniaan! Todella mukavaa vaihtelua tehdä kotoa töitä, saan välillä enemmän aikaiseksi kotona kuin toimistolla...

Vierailija
5/6 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:09"]

No ei siis työpaikalla kielletäkää vaan kommentit tulevat tuttavilta.

[/quote]

Ehkä semmoisille ei kannata niin kauheasti järjestelyistään kertoa. Osa ihmisistä kadehtii etätyömahdollisuutta, osa epäillee. Varsinkin ns. duunarit joiden mielestä työssä tärkeintä on olla paikalla tekemässä tiettynä kellonaikana kellokortin mukaan. Eivät ymmärrä että jossain toisenlaisissa duuneissa sillä ei ole mitään merkitystä mihin aikaan työnsä tekee ja missä.

Vierailija
6/6 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Nytkin etäilen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi