Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit käyttää vain yhtä meikkituotetta

Vierailija
03.11.2021 |

mikä tuote se olisi? Itse olen huomannut, että kulmakarvojen meikkaaminen on kaikkein tärkein ehostettava kohta minun kasvoissani.
Iho on hyvä ja koska ulkoilen paljon, ihon oma väri riittää. Huulipuna ei sovi.
Käytän silmälaseja, joten silmämeikkikään ei ole välttämätön, mutta ilman kulmakarvojen laittamista en lähde edes postilaatikolle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään. Huulirasva.

Vierailija
2/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide, tai joku BB/CC-voide. Jos kerran muuta ei saisi käyttää, niin tämä sitten mahdollisimman mattana versiona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kulmakarvoihin ei riitä vain yksi tuote vaan tarvitsen sekä kynää että vahaa. Ilman toista kulmat näyttää keskeneräisiltä.

Jos todella vain yksi ainoa tuote, valitsen peitevoiteen.

Vierailija
4/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden jos saisi valita, varmaan se olisi mineraalimeikkipohja, tosin jauhemainen rajaus/luomi/kulmaväri tulee vahvana kakkosena.

Vierailija
5/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoidepuikko, saan tehtyä tällä haluamani paksuisen pohjameikin tai vain peitettyä esim. tummia silmänalusia, sulautuu hyvin ihon, ei vaadi puuteria kiinnitukseen ja pysyy hyvin.

Minulla on tummat kulmakarvat ja ripset, jos ei ois, varmaan valitsisin jommankumman meikkituotteen tärkeimmäksi.

Vierailija
6/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni vaatii peittämistä, joten joko peitevoide tai peittävä meikkivoide tai meikkivoidepuikko. Toimiva saattaisi olla se Eraser, oliko nyt Maybellinen vai Lorealin? En ole vielä testannut. 

Kulmat ja ripset minulla on luonnostaan tummat, joten en näytä ihan valjulta vaikka en ripsaria laittaisikaan. 

Vierailija
7/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväri.

Mulla on pitkät ja nätit ripset, mutta tosi vaaleat. Kun annan niille väriä, vaikutus on suuri, kun silmän muoto piirttyy selvästi. En laita ripsiväriä paljon, tykkään, että ripset on kevyet ja viuhkamaiset.

Vierailija
8/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä ja meikkipuuteri on arkisin pääasialliset meikkini. Niistä olisi vaikea valita, mutta ehkä hätätilassa sitten meikkipuuteriin päätyisin. Toisaalta taas kulmakarvat tuovat hyvin ryhtiä kasvoille, eli ehkä kuitenkin se kulmakynä...

Vierailija
9/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kulmakarvoihin ei riitä vain yksi tuote vaan tarvitsen sekä kynää että vahaa. Ilman toista kulmat näyttää keskeneräisiltä.

Jos todella vain yksi ainoa tuote, valitsen peitevoiteen.

Benefitin värillisellä kulmavahalla ei tarvitse kynää!

T. Harvakulmainen

Vierailija
10/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan bb- tai cc-voide, naama kun on melko kirjava.

Vierailija
11/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsari tai huulipuna

Vierailija
12/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIPSIVÄRI

Vierailija
13/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihoni punoittaa couperosan takia joten valitsen meikkivoiteen, sillä saa ilmettä siistimmäksi

Vierailija
14/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain yhtä, ripsiväriä.

Vierailija
15/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin kymmenisen vuotta sitten kaikki meikit pois kun muutettiin ja päätin, että ostan uudet kun tarviin. Ei ole vielä sitä päivää tullut :D

Vierailija
16/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsiväri.

Mulla on pitkät ja nätit ripset, mutta tosi vaaleat. Kun annan niille väriä, vaikutus on suuri, kun silmän muoto piirttyy selvästi. En laita ripsiväriä paljon, tykkään, että ripset on kevyet ja viuhkamaiset.

Sama minulla

Vierailija
17/17 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin kymmenisen vuotta sitten kaikki meikit pois kun muutettiin ja päätin, että ostan uudet kun tarviin. Ei ole vielä sitä päivää tullut :D

Tätähän ei kysytty. Käytkö myös jossain leivontaketjussa julistamassa kuinka et syö mitään epäterveellistä?

Ja oma vastaukseni kysymykseen on värillinen kulmageeli.