Miksi ihmiset käyttävät lippiksiä?
Kommentit (12)
Ole sinä vain huolissasi omasta elämästäsi ja lakkaa miettimästä mitä muut pukevat, syövät, käyttävät, miten asuvat, minne matkustavat! Herranen aika näistä toisten asioista kirjoittavat!
Varmaan samasta syystä, kun jotkut käyttävät farkkuja collegehousujen sijaan. Tennareita perus lenkkareiden sijaan. Varrettomia sukkia perus nilkkasukkien sijaan. Lapasia hanskojen sijaan.
Saitko jo kiinni tästä?
Lippis suojaa silmiä ja päätä auringolta.
Jos on likainen tukka niin lippis peittää sen kätevästi.
On silmälasit. Kun sataa, lippis pitää pisarat pois rilleistä.
Kumpiko on parempi näky, päälaelta ohueksi harventuneet hiukset, vai lippis. Olen mies. Itse ainakin pitäisin lippahattua fiksumman näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpiko on parempi näky, päälaelta ohueksi harventuneet hiukset, vai lippis. Olen mies. Itse ainakin pitäisin lippahattua fiksumman näköisenä.
EHDOTTOMASTI se päälaelta ohueksi harventuneet hiukset.
Ne voi parturissa ajattaa siististi lyhyiksi. Lippis on kamala ja naurettava!
Eräs tuttu mies käytti aina lippistä kun alkoi kaljuuntua ja se oli kyllä niin typerän näköistä mutta kun ei voi sanoa mitään. Jos olisi ollut minun mieheni olisin polttanut sen lippiksen!
Muuten, istutko sisälläkin se lippis päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EHDOTTOMASTI se päälaelta ohueksi harventuneet hiukset.
Ne voi parturissa ajattaa siististi lyhyiksi. Lippis on kamala ja naurettava!
Eräs tuttu mies käytti aina lippistä kun alkoi kaljuuntua ja se oli kyllä niin typerän näköistä mutta kun ei voi sanoa mitään. Jos olisi ollut minun mieheni olisin polttanut sen lippiksen!
Muuten, istutko sisälläkin se lippis päässä?
Riippuu myös pään muodosta, jos pään muoto muistuttaa kehitysvammaista apinaa, kaljuuntuneena se on todella härski näky ja lippis päässä on edes vähän fiksumman näköinen.
Elän tietysti yksin, joten en käytä lippistä kuin ulkosalla. Sisällähän ei tietysti kai kuulu hyviin tapoihin pitää hattua päässä, niin en ole pitänyt, no kauppareissuilla kyllä.
Eikä ole mikään "karjala" -lippis, tai joku Hankkijan lipps, vaan musta, ilman mitään merkkejä oleva "pesäpallo" lippis.
Entäs kaljut?