Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskimotulehdus jalassa,kova kipu:-(

Vierailija
13.01.2015 |

Eilen todettiin ultralla.Tulppaa ei ollut,tällä kertaa.Toinen jalka on voimaton ja kipu tulee aaltoina.Ei ole mitään näkyvää mutta jalka todella kipeä.En saa syödä kipulääkkeitä marevanin vuoksi.Tukisukka sattuu vielä enemmän,osaako kukaan auttaa ? Olen 27 v. 166/58

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan kosketusarka, kuuma? Jos näin, niin uudestaan vaan pian lääkäriin. 

Veritulppa-alttiuden saa ihan verikokeesta selville, pitäisikö sun pyytää tuo ja suunnitella lääkärin kanssa, millainen lääkitys sulle kävisi? Olet noin nuori ja hoikkakin ja sulla on ollut tulppia, niin varmasti perinnöllinen taipumus niihin. Oliskohan siihen jotain "estolääkitystä"..

Vierailija
2/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kirjoitti labraan lähetteen,perinnöllistä epäillään.Marevania syön kuitenkin jo nyt.Jalka on ihan normaalin oloinen,kipu on vaan kova,en saa kunnolla astuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan mennä uudestaan lääkäriin jos on noin kipeä ja selvittää se perinnöllisyys. Itse ainakin olen marevanin aikana syönyt parasetamolia, minulle sanottiin että se on turvallisin särkylääke. Jos kivut niin pahat niin voit varmasti ottaa.

Vierailija
4/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasetamoli sopii Marevanin kanssa. Hirudoid-voidetta voi käyttää paikallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi