Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautitko työstäsi, mitä teet?

Vierailija
13.01.2015 |

Siinäpä se kysymys olikin

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin.Monesta syystä. Yksityisyrittäjä olen.

Vierailija
22/37 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin useimmiten. Joskus on vähän turhan kiire ja tuntuu ettei ehdi tehdä työtä kunnolla.

Lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin paljon. Teen kuljetus-/huolinta-alan toimistotyötä.

Vierailija
24/37 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin. Olen huora

Vierailija
25/37 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nauti yhtään varsinkan kun on aina joka vuotena vaan tyhmenpiä ja tyhmenpiä oppilaita. hermo menee niitten kanssa. t: äidinkilenopettaja

Vierailija
26/37 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/37 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinko av:lla olosta siis, no kyllähän tämä menee kun tästä saa palkan. Vapaa-aika muutenkin niin kiireistä, että hyvä kun saa tämän "nettiriippuvuuden" hoidettua työaikana, niin ei tarvitse tähän kuluttaa vapaa-aikaa.

Sama suomeksi, itse työstä en nauti kun se on valvontaa eli istumista, mutta netti tuo siihen edes jotain iloa. Sama työ ilman nettiä olisi aivan perseestä, telkkaria ei saa työpaikalle viedä.

Vierailija
28/37 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assitentti pienessä insinööritoimistossa teknisellä koulutuspohjalla. Nautin. Tämä sopii itsensä kanssa viihtyvälle. Mulla on vain ne muutama työkaveri; asiakkaiden kanssa olen tekemisissä vain harvoin. Tosin minusta koulutetaan suunnittelijaa, mikä sitten tietää myöhemmin enemmän palavereita. Teen paljon dokumentointia, viimeistelen projektit, jonkun verran toimistohommia sekä sitä suunnittelua. Lähinnä teen suunnittelusta helpoimmat osat. En halua sanoa alaani, mutta teen yleensä alkuvaiheen työt ja loppuvaiheen työt. Sähköpostilla tosin pidän asiakkaisiin paljonkin yhteyttä, sillä minä toimitan heille heidän tarvitsemiaan dokumentteja. Työaika on täsmällinen 8-16, mutta joustaa tarvittaessa, kun välillä kertyy ylitöitä ja välillä on hiljaisempaa.  

Vierailija
29/37 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin. IT- alalla. Työaika joustaa tarvittaessa ja etätyöt sallittuja.

Vierailija
30/37 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En TODELLAKAAN. Olen kurkkuani myöten täynnä tätä paskaa. T. Sihteeri

Vierailija
31/37 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammattilaissiivooja, vanhustenkodissa, ja nautin työstäni. Työ on vastoin luuloja todella siistiä ja helppoa. Vanhukset on viihdyttäviä ja ihania.

Emme siivoa paskoja, kuin todella harvoin. Paskat ja muut eritteet siivoaa hän joka ekana näkee, eli yleensä hoitaja :)

Vierailija
32/37 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen pph ja lopen kyllästynyt tekemään toisaalta pitkää päivää (6.30-17) ja toisaalta sitten olemaan kuukausia vuodessa lomilla ja tasausvapailla, jolloin ei ole mitään tekemistä. Ja palkka on ihan paska, tosin se menettelisi jos olisi varmaa että aina maksetaan kokonainen palkka eikä tarvitsisi pelätä koska se taas putoaa. Ja osa lapsista on niin ärsyttäviä, etten ihmettele miksi vanhemmat lykkää ne aina hoitoon 9-10 tunniksi joka päivä. (Tosin ne ei olisi niin ärsyttäviä jos vanhemmat olisivat niiden kanssa enemmän.) Ja ainainen ruuanlaitto ja penninvenytys. Voi vittu.

Vierailija
33/37 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:01"]

Nautin.Monesta syystä. Yksityisyrittäjä olen.

[/quote]Täällä toinen yrittäjä, joka nauttii ja viihtyy työssään.

Vierailija
34/37 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ok. Logistiikkaa. Esimiestä en kestä.

Vierailija
35/37 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:59"]

En! T.päiväkodin täti

[/quote]

Harmi. Toivottavasti minun lapseni ei ole sinun ryhmässäni.

Vierailija
36/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Sairaaksi hoitaja työ on tehnyt minusta ihmisvihaaja. Olen tullut näkemään, miten epämiellyttäviä, epäsiistejä, paheellisia ja laiskoja ihmiset ovat. Olen itse ahkera, kiltti, puhdas Ja viaton.

Vierailija
37/37 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Sairaanhoitajantyö on tehnyt minusta ihmisvihaajan. Olen tullut näkemään, miten epämiellyttäviä, epäsiistejä, paheellisia ja laiskoja ihmiset ovat. Olen itse ahkera, kiltti, puhdas Ja viaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän