Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 vuotta avioliittoa takana

Vierailija
02.11.2021 |

20. hääpäivä tänään ja olo on onnellinen. En olisi koskaan uskonut pääseväni näin pitkälle. Kuinka monta vuotta olette olleet naimisissa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 31 vuotta , sitä ennen avoliittoa 9 vuotta. Naimisiin mentiin kun lasta ruvettiin yrittämään.

Vuodet ovat olleet ylä ja alamäkeä., ruuhkavuosia ja tyhjä pesä, vanhusten hoitoa jne. Nyt oltu kaksin jo 7-8 vuotta, sekin oli alkuun opettelua.

Tällä hetkellä olotilaan tyyväinen

Vierailija
2/18 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon aloittajalle!

Meillä 21 vuotta avioliittoa. Ja kaksi lasta, jotka vielä kotona. Omilla sisaruksilla suurin piirtein yhtä pitkät liitot.

Ongelmiakin on tietysti vuosien varrella ollut, mutta ne on selvitetty. Pidän pitkäliittoisia kategorisesti vakaampina ihmisinä. Täytyy olla kyky sovittaa oma egoismi ja perheessä tarvittava altruismi järkevällä tavalla yhteen. Lisäksi kaikilla tuntemillani pitkäliittoisilla on elämänhallinta kunnossa. Ja ennen kaikkea, onhan tämä lapsille ylivoimainen kasvuympäristö kun ne tärkeimmät asiat eli perhe, asuinalue ja koti pysyvät vakaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä pitkälle?! Itsellä oli 18. aviovuosi kun päätin erota. Mitä paskaa se oli viimeiset vuodet.

Vierailija
4/18 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoden avioliiton päätteeksi mies jätti toisen vuoksi, meillä kolme teiniä silloin. Lapset pistivät välit poikki isään eivätkä halua nähdä hänen naista. Isää tapaavat pintapuolisesti kahvitellen. Minä sinkkuna.

Mies petti monesti avioliiton aikana yhden yön suhteilla ja pitkähermoisena yritin uskoa että jossain vaiheessa hän tajuaisi perheen arvon, mutta ei.

Vierailija
5/18 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 4 vuotta, mutta olen lottovoittaja kun löysin niin mahtavan puolison että tässä ollaan vielä 20 vuoden päästä jos vain saadaan molemmat pitää henkilultamme.

Vierailija
6/18 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vuotta takana - rakastan vaimoani edelleen.

Vierailija
7/18 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

💍💒 27 hääpäivää takana❤️

Vierailija
8/18 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotishääpäivää vietettiin viime kesänä. Elämä on ihan parasta ja mallillaan juuri nyt. 💕

Vierailija
9/18 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 vuotta ensitapaamisesta. Sinua ja sinun edelleen loppuun asti.

Vierailija
10/18 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuoden avioliiton päätteeksi mies jätti toisen vuoksi, meillä kolme teiniä silloin. Lapset pistivät välit poikki isään eivätkä halua nähdä hänen naista. Isää tapaavat pintapuolisesti kahvitellen. Minä sinkkuna.

Mies petti monesti avioliiton aikana yhden yön suhteilla ja pitkähermoisena yritin uskoa että jossain vaiheessa hän tajuaisi perheen arvon, mutta ei.

Isäni teki ihan samat jutut samassa vaiheessa. Olen nyt 45v enkä edelleenkään häntä arvosta yhtään, vaikka sen 15 vuotta jaksoikin meille isää näytellä.

Vierailija
11/18 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 hääpäivää takana. Rakastamme toisiamme ja viihdymme yhdessä; ihan parasta on tavallinen arki.

Vierailija
12/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v tuli täyteen viime keväänä.

Ei ole valittamista.

Vierailija
13/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut 20 vuotta aviossa. Olin onnellinen. Kaikki sitten romuttui kuudessa viikossa.

Nyt olen uusissa naimisissa seitsemättä vuotta.

Vierailija
14/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taidolla vaan tuurilla. No molempia tarvitaan ja ihan mahtavaa, jos on löytynyt hyvä kumppani!

Vierailija
15/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21.10 oli meidän 21v hääpäivä ja su 30.10 oli 29v yhdessäolopvä.

Sitä ehtii vuosia kertyä, kun nuorena aloittaa, olen nyt 45v.

Vierailija
16/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v tuli alkukesästä täyteen.

Monenlaista on nähty ja koettu, mutta yhdessä mennään loppuun asti.

Vierailija
17/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'( 

Vierailija
18/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Ihana kuulla hyviä uutisia välillä.

Viettäkäähän muksa päivä ja arvostakaa edelleen toisianne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän