Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jee, nyt on kilot alkaneet edes hiukan hiipua... :)

08.09.2006 |

Täällä on paljon kirjoitettu siitä, että laihiksella pitäis syödä usein pieniä aterioita. Mulla se ei onnistu, nyt ajattelin, että kokeilempa entiseen tyyliini, eli pidennän ruokien välissä olevia taukoja. Ja hups, parissa päivässä kun jatkuva pupellus jäi välistä, on jo vähän pudonnut. Olokin on kevyempi... Näin mulla on aiemminkin pudonnut paino. Tää on tietty vastaan kaikkia viisaiden ohjeita, mutta musta tuntuu, että sitten kun on väsynyt ja nälkäinen olo, niin vähemmästäkin tulee sopiva olo. Jos jatkuvasti syön välissä niin sitten en saa millään pidettyä mistään " säännöistä" kiinni ja totun vaan siihen, että " jatkuvasti" pitäis olla syömässä jotakin... Että voi se näinkin onnistua, jokainen tavallaan, pääasia, että alkaa päästä kilot tippumaan...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön siis aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan. Aamulla ja illalla usein kaurapuuroa ja sekä lounas että päivällinen ovat lämpimiä ruokia. Pikkuaterioiden pupelluksella minulla on jatkuvasti nälkä, mutta kunnon rehellistä ruokaa syömällä niin ei käy. Ateriavälit eivät saa kasvaa yli 4 tunnin, suositeltavaa olisi n.3h

Kiva kuulla, että dieetti tuottaa tulosta - sen aiheuttaman hyvän olon huomaa koko ympäristö :)

Emo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla