Kuinka paljon vaatteita oikeasti tarvitaan?
Meillä on jatkuva kaaos vaatteiden kanssa. Myönnän, niitä on likaa. Käyttövaatteita mulla on itseasiassa todella vähän, mutta liian pieniä ja suuria löytyy. Ja samoin niitä huonokuntoisia remppavaatteita ja kotirytkyjä. Miehellä on on ihan järkyttävät määrät mustia sukkia. Lapsillakin on varavaatteita ihan kiitettävästi.
Mikä teidän mielestänne on riittävä määrä vaatteita esim. Lapsille? Kuinka monet collegehousut, farkut, hupparit, T-paidat, pitkähihaisen trikoopaidat? Entä kalsarit ja sukat? Niin ettei lopu kesken ja reissuille riittää mukaan, mutta kotona nyt kuitenkin pääasiassa kuivausrummulla vaatteet kuivataan...
entä kuinka paljon itsellänne on alusvaatteita ja sukkia? Entä muita vaatteita? Mikä olisi riittävästi?
Kaipaan sekä vertaistukea että neuvoja. Ja ideoita! Miten hitossa suksille löytyy parit?
Kommentit (3)
Suksille löytyy parit helposti, sukille suosittelen niitä ns sukkanipsuja, jotka pitävät parit yhdessä.
Riippuu paljonko olet valmis pesemään pyykkiä, lähinnä kuinka tiheästi, kuinka täysiä/vajaita koneellisia ja kuinka sekaisin (esim. meneekö kaikki värilliset samaan vai esim. tummat ja vaaleammat erikseen).
Itse olen havainnut hyväksi määräksi alusvaatteille ja sukille n. 2 viikon tarpeen (koska kaikki ei kuitenkaan mene samaan koneeseen) + urheilukamat, villasukat jne. No, itse asiassa tota vois aika pitkälti soveltaa muihinkin arkivaatteisiin, eli 2 viikon tarpeiksi t-paitoja, neuleita jne. normaali vaihtovälillä (eli esim. t-paitoja enemmän kuin neuleita).
Heh, aika hauska typo tuossa lopussa. Suksille olen toistaiseksi vielä parit löytänyt, sukat ovat se ongelma...