Mieheni tykkäsi faceboocissa suomen Seksi Bile Yhdistyksestä
Mitä pitäisi tehdä? Otanko suoraan puheeksi vai, vaihdanko suoraan lukot? Se faceryhmä on täynnä lapsiemme ikäisiä teinejä ja vähän vanhempia. Yrittääkö hän se juosta nuoruutensa perässä....
Kommentit (19)
Kävin tarkistamassa facebookista. On siellä oikeestikin joku teinien ryhmä. Sanovat ajavansa välittämistä, innovaatiota ja nachojuustoa. Ei noista lukio- ja amis-ikäisistä oikeasti ota selvää...
Voisiko olla ollut vahinkoklikkaus? Kuulostaa kyllä juntilta (/wt:ltä) teinihuumorilta, ei miltään sellaiselta minkä olettaisi huvittavan aikuista miestä.
Vastaus 5: Kyllä minä, valitettavasti, olen.
Vastaus 6: Ei ollut yhtäkään muuta minun facekaveriani siellä. Aluksi luulin SDP:n lokoksi, mutta siinä olikin SBP.
Vastaus 6: Ei ollut yhtäkään muuta minun facekaveriani siellä. Aluksi luulin SDP:n lokoksi, mutta siinä olikin SBP.
Vastaan 7: Toivon sitä. Mies lähti yövuoroon töihin, niin kysäisen kun huomenna nähdään. Tuli vaan jotenkin kauhea olo, että minä oon jo 47-v akka ja mies 18-vuotiaiden kanssa facebookryhmissä...
Kuinkahan kauan menee, että lehdet ottaa tuon pelleilyn haaviinsa. Aivan täyttä SDP:n parjausta koko homma.
Tyttären kämppis näyttää tykkäävän ko. sivusta. Varmaan ihan harmitonta opiskelijahuumoria...
Ootko tosissasi ap? Kuulostaa huonolta vitsiltä
musta toi vaikuttaa ihan uskottavalta jutulta... vaihda ap suoraan vaan lukot kotoa
Seksiteinit voi käydä itsetunnon päälle, jos on joku 47 v "mature". Eikä tuossa itsetunnossa tunnetusti ole kehumista ollut ennenkään.
Miehestäsi tuskin enää kasvaa aikuista miestä. Jätä se ja etsi laadukkaampi.
Kiitos ohjeestasi, Ensimmäisenä siskolle soitin ja se sanoi samaa. En oikein tiedä, minne päin suuntaisin katseeni. Tässä ollaan muutenkin jo uusinta kierroksella niin en tiedä, kannattaako enää lähteä uutta etsimään.
-ap
Miksi miehille ei voi puhua vaan pitää aina avata tänne ketju ensin?
Itse en sallisi että mies on Faceboocissa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 23:06"]
Siis toihan on ihan läppäsivu.
[/quote]
Suomen Seksi Bile Yhdistys (SBP) ajaa seksuaalisesti vapaampaa ja vastuullisempaa yhteiskuntaa, sekä tietoutta seksin hyödyistä ja haitoista. + nachojuusto