Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää dettineittailu ei oo todellista...

Uusi deittailija
02.11.2021 |

Kun puhutaan siitä tasoteoriasta niin mikähän minun ns taso on kun latasin jonkin deitti sivuston niin saan tykkäyksiä lähinnä elämää nähneiltä, villin näköisiltä tyypeiltä, tai vanhoilta miehiltä... Onkohan minun peili jotenkin vääristävä kun sieltä katsoo aikuinen nainen, ihan nätti mutta toki vähän ylipainoa ja ryppyjä... Tietysti kun ikää jo 44v ja monta lasta.. Missä kaikki tavalliset miehet ovat... 😂😂

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sulle ei kelpaa 45v tavis mies. Huoh

Vierailija
22/31 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse sain joltain kehitysvammaiselta ainoan tykkäykseni viikon sisään. M32

Senkin in   - c -  e - l miten kehtaat valittaa naisista? Nainen saa laittaa halunsa niinkuin näkee parhaakseen

Ja mies kommentoi niin kuin haluaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap etsit? Jos haet sulostusta arkeen satunnaisista seksideiteistä, nuorta timmiä miestä on tarjolla sinulle yllin kyllin netissä. Jos taas vakavaa suhdetta samanikäisen miehen kanssa, niin kannattaa etsiä mies kavereiden tai harrastusten kautta.

Vierailija
24/31 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla aikamoinen herätys itselle, kun lähtee tuohon deittitouhuun pitkästä aikaa. Ei ole enää vetovoima sitä mitä oli parikymppisenä.

Juu ei ole ylipainoinen 44v monen lapsen äiti kyllä kovin haluttua, oikeastaan muuhun kuin satunnaiseen seksiin. Voi jäädä haaveeksi se hyvän miehen löytäminen parisuhteeseen.

Vierailija
25/31 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoa ja aisuria yh huutelee, siinähän huutelet.

Vierailija
26/31 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla aikamoinen herätys itselle, kun lähtee tuohon deittitouhuun pitkästä aikaa. Ei ole enää vetovoima sitä mitä oli parikymppisenä.

Juu ei ole ylipainoinen 44v monen lapsen äiti kyllä kovin haluttua, oikeastaan muuhun kuin satunnaiseen seksiin. Voi jäädä haaveeksi se hyvän miehen löytäminen parisuhteeseen.

Useimmat ap:n ikäiset eronneet miehet ovat ylipainoisia useamman lapsen isiä, joten kyllähän ap niistä vastinparin itselleen löytää.

Ei tässä neitsykäismiestä ensimmäiselle kierrokselle olla hakemassa, edelleenkään.

Vierailija
27/31 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaa enää naiset. Paljon kivempaa olla yksin ja harrastaa + pelata tietokoneella. Kokeilin monen vuoden jälkeen ja se oli sitä samaa sontaa niin kuin aina ennenkin eli mielialalääkityksellä olevia tuuliviirejä.

Vierailija
28/31 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yhdistelmä ei kovin haluttu paketti.

Vierailija
29/31 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat ap:n ikäiset eronneet miehet ovat ylipainoisia useamman lapsen isiä, joten kyllähän ap niistä vastinparin itselleen löytää.

Ei tässä neitsykäismiestä ensimmäiselle kierrokselle olla hakemassa, edelleenkään.

Aapee juuri kertoi ETTEI ole saanut tykkäyksiä tavallisilta sopivilta miehiltä. Aapeen ikäiset miehet eivät etsi monilapsista ylipainoista naista. Olkoonkin että eivät kuitenkaan parempaakaan saa.

Vierailija
30/31 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap etsit? Jos haet sulostusta arkeen satunnaisista seksideiteistä, nuorta timmiä miestä on tarjolla sinulle yllin kyllin netissä. Jos taas vakavaa suhdetta samanikäisen miehen kanssa, niin kannattaa etsiä mies kavereiden tai harrastusten kautta.

Nää nuoremmat seksideittimiehet on siitä jänniä, että haluavat mun kanssa kevyttä tapailua yksinoikeudella eli etten mä tapailisi muita. No totta kai mä käyn treffeillä muidenkin miesten kanssa. Näin myös varmistan, että saan seksiä riittävän usein. Voisko joku mies avata tuota miesten logiikkaa? N38

Vierailija
31/31 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nostanut käteni ylös antautumisen merkiksi. Ei sieltä mitään kovin kummoista seuraa löydy. Ja minulle koulutus on tärkeä. Myös siksi, että en usko että tällaista akateemisen kuivaa jaarittelijaa kovin moni mies lähtökohtaisesti jaksaisi. Ehkä joku teoreettisemmin maailmaan suuntautuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi