Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt työelämän näytelmään ja työroolin vetämiseen jolta ei saa rauhaa edes tauolla..

Vierailija
02.11.2021 |

Vaan tauolla pitää sosialisoida kollegoiden kanssa. Joskus itken työpaikan vessassa sitä että tätäkö on aikuisuus eläkkeelle asti? :'(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suuri osa arjesta menee työmaalla..

Vierailija
2/8 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama

Vierailija
4/8 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kuluttavalta

Vierailija
5/8 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️ etätyö ❤️

Vierailija
6/8 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. Ruokatauko 30min ei edes ole työaikaa ja silti syyllistetään epäsosiaaliseksi jos edes sen haluaa viettää omissa oloissaan. Työ on muuten ihmisten kanssa tehtävää eikä näköjään edes tauolla saisi olla rauhassa...

Vierailija
7/8 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen tullut siihen tulokseen, että en jaksa työpaikalla pitää yllä mitään erityistä "roolia", joten jos ei ole asiakkaita paikalla, niin olen ihan vaan avoimesti se yksi outo oman alansa asiantuntija.

Voin ihan hyvin todeta, että en jaksa tulla kahville, mulla on hommat kesken tai tehdä hommia jalat pöydällä stressipalloa puristellen omassa työhuoneessani. Teen työpaikalla tai -keikalla mahdollisimman hyvin sen oman osuuteni josta asiakas minulle maksaa, mutta ei ole mun tehtäväni toimia minään kollegoiden kahvitaukoviihdyttäjänä ellei huvita. Olen introvertti (en 24/7 klassinen ujo-hiljainen-vetäytyvä - tyyppisella tavalla) ja tiedostan rajani töissä ja oman jaksamisen kannalta tämä on parhaaksi todettu. Toki ymmärrän, että tällainen ei kaikilla työpaikoilla ole mahdollista.

Oletko miettinyt, onko sinun oikeasti pakko osallistua niihin kahvitaukoklikkeihin vai oletko vaan liian kiltti ja menet mukaan koska "täytyy"? Ihan oikeasti, ei ole pakko.

Vierailija
8/8 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyväksyttävä se, että kaikkia ei voi miellyttää. Itsestään sen miellyttämisenkin on lähdettävä. Omaa intuitiota ja sydäntä saa seurata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi