Hyvät miehet varattuja?
Onko tuo totta, ovatko hyvät miehet varattuja ja pääsääntöisesti vain huonoja vapaina? Juoppoja, peliriippuvaisia ja naisten hakkajia?
Entä mitä vapaalla olevat naiset ovat? Huonoja vai hyviä? Omalla logiikalla ajateltuna vapaana on vain huonot naiset, nalkuttajat, haisevat ja lihavat sekä pettäjät jotka mies lemppasi ulos.
Kommentit (10)
Eivät ole. Tunnen parikin ns. hyvää miestä jotka ilman parisuhdetta ja joilla ei mitään sen kummempia ongelmia ole, mielenterveys- tai muitakaan. Naisilla sama juttu, yksin voi jäädä monestakin syystä. Tässä on jonkinlainen kohtaanto-ongelma, he eivät vaan tapaa toisiaan ja vaikka tapaisivatkin niin eihän se kiinnostus automaattisesti synny.
Nuo huonon miehen ja naisen ominaisuudet, joita luettelet, sopivat valitettavan hyvin valitettavan moneen aviopuolisoon.
Onneksi huonot naiset välillä heittää niitä hyviä miehiä kiertoon :)
Voi voi mitä miesten esineellistämistä. Hei, siis vessa voi olla varattu tai jopa istuin, mutta että miäs.
Toisaalta, harvakos nainen ajattelee seksistä kuin wc-käynnistä. Tarpeeseenhan se helpotus tulee, eikö?
Oman kokemukseni mukaan vapaina olevat miehet ovat joko surkeita tai sitten erittäin hyviä! Ne ihan ok ja melko hyvät miehet on varattu jo aikaa sitten.
Kyllähän ihmiset pyrkivät pariutumaan... nuoret naiset voivat olla välillä yksin ja vähän kilpailuttaa kosijoitaan. Miehet voi todella harvoin tehdä tätä, varsinkaan nuoret koska heillä ei ole rahaa ja valtaa yleensä, joten miehet kyllä seurustelee jos vaan saavat jonkun. Aivan terävin kärki voi sinkkuilla ja lennellä kukasta kukkaan, mutta ne nuoret miehet on harvassa...
Ei vaan varatut ovat hyvät miehiä, naisten mielessä. Varattuna oleminen nostaa miehen tasoa ja laskee naisen tasoa.
Kohtaamisongelma tulee paljolti siitä, että miehet haluaisivat vain olla mukavan naisen kanssa, jolla on tietyt ominaisuudet. Mies ei tarvitse mitään ihmeellisempiä tunteita tai hurmausta, vaan tunteet on miehellä jo valmiina ja tarvitsee vain perussopivan kohteen niille. Naiset taas tarvitsevat joko mielettömän statuksen (myös ulkonäkö lasketaan) tai sitten "kemiaa". Kemiaa tulee miehen mielestä käsittämättömistä asioista, kuten siitä, että mies sattuu sanomaan jonkun naisen mielestä hauskan jutun tai ihan muuten vain jahtaamaan naista strategisen sinnikkäästi ja oikealla tavalla. Jos maailma toimisi miesten toiveiden mukaan, parisuhteet alkaisivat ihan vain siitä, että kaksi OK-ihmistä sanoisi toisilleen "Tässä minä olen. Mennäänkö vaikka katsomaan työväenopiston todistuskokoelmaani?" "Ööö, okei!"
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:09"]
Jos maailma toimisi miesten toiveiden mukaan, parisuhteet alkaisivat ihan vain siitä, että kaksi OK-ihmistä sanoisi toisilleen "Tässä minä olen. Mennäänkö vaikka katsomaan työväenopiston todistuskokoelmaani?" "Ööö, okei!"
-Mies 29v-
[/quote]
Homojen tapailu lienee sitten tuollaista.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:09"]
Jos maailma toimisi miesten toiveiden mukaan, parisuhteet alkaisivat ihan vain siitä, että kaksi OK-ihmistä sanoisi toisilleen "Tässä minä olen. Mennäänkö vaikka katsomaan työväenopiston todistuskokoelmaani?" "Ööö, okei!"
-Mies 29v-
[/quote]
Homojen tapailu lienee sitten tuollaista.
[/quote]Paitsi että homot ovat kuitenkin psykologisesti erilaisia. Heterojen mielihalut tähtäävät yleensä lisääntymiseen tai ainakin vakaaseen parisuhteeseen, joka jäljittelee perhettä jollakin tavalla. Homot panostavat yleensä irtosuhteisiin, vaikka poikkeuksiakin on.
-Mies 29v-
Jep kaikki hyvät suomi miehet on varattuja ja heitä löytyy Todella vähän. Sen takia otin ulkomaalaisen miehen :)