Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tehnyt joskus onnistuneen provon tai aloituksen, jota..

Vierailija
12.01.2015 |

..kukaan ei uskonut millään, vaikka oli totta? Ja mistä aiheesta ? :D
Provoa en ole tekemässä, mutta kiinnostaa silti.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author=" Tero" time="12.01.2015 klo 15:42"]Niin, ja olen myös tehnyt aloituksia, jotka ovat olleet 100% totta, ei siis provoja, mutta kukaan ei ole uskonut.

[/quote] Minulle on käynyt näin useita kertoja, esimerkiksi tämän kanssa: http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/3986850/minulla_ei_ole_omaatuntoa_eika_tunteita_tai_on_ainakin_jokin_persoonallisuushairio

Vierailija
22/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein ennen joulua aloituksen miehen ahdistelevasta 15v sukulaispojasta. En vieläkään tiedä tarkkaa syytä miksi kaikki 3 ketjua poistettiin koska en kaikista nähnyt viimeisiä viestejä. Ainakin sinne tuli joku puhumaan häiriintyneitä ja sitten siitä saatiin sota aikaan. Liekö se sitten syy. Mutta asia oli totta ja tietysti siellä oli v*ttuilua ja provo huutelua kuten ihan perus ketjuissakin. En kuitenkaan osaa sanoa uskottiinko minua vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:08"]

Minä tein joskus monta vuotta sitten tänne "provon", jossa menin suomi24 teineille tarkoitettuun chattiin ja pelottelin pedofiileja siellä jollain poliisiviestillä. :D Aika moni lähti mukaan hommaan ja ko. viaton ketju jolla halusin vain nähdä miten ihmiset reagoivat tälläiseen pääsi muistaakseni ilta-lehteenkin.

[/quote]

MÄ MUISTAN TÄMÄN ! Löytyyköhän sitä lehtijuttua enää?

Vierailija
24/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju taas todistaa sen, että useimmat käsittää provon väärin. Siis provohan ei suinkaan tarkoita sitä, että sinä kerrot jonkun huuhaajutun totena ja yrität saamaan ihmiset uskomaan siihen, tai siis voi se olla sitäkin.

Provosointi on yllyttämistä, eli tehdään joku porvokatiivinen kirjoitus jolla saadaan ihmiset vastaamaan. Se voi siis olla ihan täysin tottakin. Eli jos vaikka kirjoittaisin, että kaikki muslimit on terroristeja, olisin tätä mieltä tai en (en ole), niin se on provoamista. Huomioikaa myös se, että hyvä provo voi myös olla hyvä keskustelun avaaja. Provo siis ei aina suinkaan ole puhtaan negatiivinen asia.

Vierailija
25/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:26"]Miten onnistunut provo määritellään? Viestimäärään/keskustelun aktiivisuuden, uskottavuuden vai jonkun muun perusteella? ...ja ei en myönnä tehneeni provoaloitusta. [/quote] Keskustelun aktiivisuus ja viestimäärä, oletan :D ja tietysti se, että suurinosa kommenteista on auttavia/neuvoa antavia/huolestuneita tms. -ap

[/quote]Minä ainakin vastailen tavallisesti, vaikka ajattelenkin aloituksen olleen provo. Ihan vaan sen takia, että tämä palsta kuolisi jos kaikissa olisi vastauksena PROVO. Ja onhan mukavaa ajankulua pähkäilla asioita vaikkei niitä ole juuri ap:lle tapahtunut.
[/quote]
Niin, tottakai! En siis tarkoittanut, että kaikkea pitää uskoa tai ei pidä. Asioista voi keskustella muutenkin :) jokuhan voi saada niistä keskusteluista hyviä neuvoja!
Ei se keskusteluihin vastaaminen tarkoita, että uskoisi jonkun jutun olevan totta, mutta toisaalta ihan sama uskooko joku vai ei. -ap

Vierailija
26/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli mun siitä anoppi ketjusta niin en edelleenkään ole se miniä, mutta se anoppi on oikeesti mun äiti ja se poika on mun veli, ja siitä sitten vähän väritin tarinaa ja yllytin ihmisiä kirjoittamaan kauheuksia anopeistaan :D

Ja siitä spermaketjusta niin en tullut raskaaksi enkä saanut tulehdusta :)

Vierailija
27/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:24"]

[quote author=" Tero" time="12.01.2015 klo 15:42"]Niin, ja olen myös tehnyt aloituksia, jotka ovat olleet 100% totta, ei siis provoja, mutta kukaan ei ole uskonut.

[/quote] Minulle on käynyt näin useita kertoja, esimerkiksi tämän kanssa: http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/3986850/minulla_ei_ole_omaatuntoa_eika_tunteita_tai_on_ainakin_jokin_persoonallisuushairio

[/quote]

Muistan tuon ketjun, en pitänyt trollina. Pidin siitä ja kommentoin auttavaisesti.

Vierailija
28/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:24"]Minä tein ennen joulua aloituksen miehen ahdistelevasta 15v sukulaispojasta. En vieläkään tiedä tarkkaa syytä miksi kaikki 3 ketjua poistettiin koska en kaikista nähnyt viimeisiä viestejä. Ainakin sinne tuli joku puhumaan häiriintyneitä ja sitten siitä saatiin sota aikaan. Liekö se sitten syy. Mutta asia oli totta ja tietysti siellä oli v*ttuilua ja provo huutelua kuten ihan perus ketjuissakin. En kuitenkaan osaa sanoa uskottiinko minua vai ei.
[/quote][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:24"]Minä tein ennen joulua aloituksen miehen ahdistelevasta 15v sukulaispojasta. En vieläkään tiedä tarkkaa syytä miksi kaikki 3 ketjua poistettiin koska en kaikista nähnyt viimeisiä viestejä. Ainakin sinne tuli joku puhumaan häiriintyneitä ja sitten siitä saatiin sota aikaan. Liekö se sitten syy. Mutta asia oli totta ja tietysti siellä oli v*ttuilua ja provo huutelua kuten ihan perus ketjuissakin. En kuitenkaan osaa sanoa uskottiinko minua vai ei.
[/quote]Minä kyllä uskoin! Ja oli mielenkiintoinen ketju! Eli tykkäsin!

Vierailija
29/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan mamma myönnä onnistuneensa epäonnistuneen provon tekemisessä. Kyllä kaikki palstamammat ovat suorittaneet ylemmän tason provoilututkinnon. Emme me enää tällä asteella sorru tuollaisiin mokiin, että emme olisi tarpeeksi vakuuttavia.

Vierailija
30/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut useimmiten totta, mutta ei kaikki aina usko mua. Mun elämäni taitaa olla liian villiä tavalliselle pulliaiselle, jonka omassa elämässä ei tapahdu mitään. En nyt muista, mistä asiasta joskus vuosia sitten kirjoitin, mutta ei mua uskottu.

Vierailija
32/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuneita provoja. Pikkusisko lähetti miehelle viestin.

Vierailija
33/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:45"]Onnistuneita provoja. Pikkusisko lähetti miehelle viestin.
[/quote]
Sinäkö sen takana olit?

Vierailija
35/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä miehen lapsen hautajaisprovoilija!! Nyt kyllä suutuin, minä kun olin niitä harvoja jotka puolusti sua siinä ketjussa!!!! =D Ja joo, kyllä ihan oikeasti siihen uskoin.

Vierailija
36/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:45"]Onnistuneita provoja. Pikkusisko lähetti miehelle viestin. [/quote] Sinäkö sen takana olit?

[/quote]

Ei ollut tuo sen takana, koska se on mun aloittama ketju, eikä se ole provo. En ole jaksanut vielä vastata.

Vierailija
37/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:45"]Onnistuneita provoja. Pikkusisko lähetti miehelle viestin. [/quote] Sinäkö sen takana olit?

[/quote]

Ei ollut tuo sen takana, koska se on mun aloittama ketju, eikä se ole provo. En ole jaksanut vielä vastata.
[/quote]
Jaksanut??