Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tehnyt joskus onnistuneen provon tai aloituksen, jota..

Vierailija
12.01.2015 |

..kukaan ei uskonut millään, vaikka oli totta? Ja mistä aiheesta ? :D
Provoa en ole tekemässä, mutta kiinnostaa silti.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
2/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas.. Kukaa ei siis tehtaile provoja vai? Nyt kusetatte :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten :( olis ollut kiva kuulla teitä provotehtailijoita ja niitä joita ei uskottu

Vierailija
4/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistunut provo määritellään? Viestimäärään/keskustelun aktiivisuuden, uskottavuuden vai jonkun muun perusteella?

...ja ei en myönnä tehneeni provoaloitusta.

Vierailija
5/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,  tein joskus hyvän provon joka meni ihan täydestä, mutta en sit jaksanut ylläpitää sitä. Liian työlästä provoilu mulle

Vierailija
6/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:26"]Miten onnistunut provo määritellään? Viestimäärään/keskustelun aktiivisuuden, uskottavuuden vai jonkun muun perusteella?

...ja ei en myönnä tehneeni provoaloitusta.
[/quote]
Keskustelun aktiivisuus ja viestimäärä, oletan :D ja tietysti se, että suurinosa kommenteista on auttavia/neuvoa antavia/huolestuneita tms. -ap

Vierailija
7/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:27"]Joo,  tein joskus hyvän provon joka meni ihan täydestä, mutta en sit jaksanut ylläpitää sitä. Liian työlästä provoilu mulle
[/quote]
Oliko "tekis mieli heittää vauva päin seinää" vai se kun nainen pakeni vauvansa kanssa väkivaltaisen juoppomiehensä luota turvakotiin :D toisaalta en tiedä oliko nuo oikeasti provoja

8/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus muinoin tehnyt sellaisen hyväntahtoisen ja humoristisen provon, jonka ainakin toivon mennen hyvin läpi. Ainakin se kehitti hyvin keskustelua, vaikka sitä välillä pitikin vähän elvyttää :)

9/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja olen myös tehnyt aloituksia, jotka ovat olleet 100% totta, ei siis provoja, mutta kukaan ei ole uskonut.

Vierailija
10/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author=" Tero" time="12.01.2015 klo 15:42"]Niin, ja olen myös tehnyt aloituksia, jotka ovat olleet 100% totta, ei siis provoja, mutta kukaan ei ole uskonut.

[/quote]
Esim? :) mikä niissä on ollut sellasta, ettei uskottu? -ap

11/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:45"]

[quote author=" Tero" time="12.01.2015 klo 15:42"]Niin, ja olen myös tehnyt aloituksia, jotka ovat olleet 100% totta, ei siis provoja, mutta kukaan ei ole uskonut.

[/quote] Esim? :) mikä niissä on ollut sellasta, ettei uskottu? -ap

[/quote]

No klassisin tietenkin on se, että mua ei ole edes uskottu mieheksi, koska kuulemma osaan kirjoittaa :D

Mutta eihän jotkut ihmiset millään voi uskoa, että muille voi tapahtua asioita, jotka menee täysin heidän oman kokemuspiirinsä ulkopuolelle :D

Vierailija
12/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:26"]Miten onnistunut provo määritellään? Viestimäärään/keskustelun aktiivisuuden, uskottavuuden vai jonkun muun perusteella? ...ja ei en myönnä tehneeni provoaloitusta. [/quote] Keskustelun aktiivisuus ja viestimäärä, oletan :D ja tietysti se, että suurinosa kommenteista on auttavia/neuvoa antavia/huolestuneita tms. -ap

[/quote]Minä ainakin vastailen tavallisesti, vaikka ajattelenkin aloituksen olleen provo. Ihan vaan sen takia, että tämä palsta kuolisi jos kaikissa olisi vastauksena PROVO. Ja onhan mukavaa ajankulua pähkäilla asioita vaikkei niitä ole juuri ap:lle tapahtunut.

Vierailija
13/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author=" Tero" time="12.01.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:45"]

[/quote] Esim? :) mikä niissä on ollut sellasta, ettei uskottu? -ap

[/quote]

No klassisin tietenkin on se, että mua ei ole edes uskottu mieheksi, koska kuulemma osaan kirjoittaa :D

Mutta eihän jotkut ihmiset millään voi uskoa, että muille voi tapahtua asioita, jotka menee täysin heidän oman kokemuspiirinsä ulkopuolelle :D

[/quote]Eli esimerkiksi mitä?

Vierailija
14/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt kerran onnistuneen provon
kerroin olevani anoppi, joka sanoi kauheuksia miniälle ja pojalleen ja koko soppa kuulosti ihan sairaalta ja pari päivää sitä ylläpidin kunnes jäin kiinni jostain pikku sanoituksista... ja myönsin itsekin, että provo se oli.

Sitten toinen, mikä ei ollut provo oli että olen työntänyt vauvakuumehöyryissäni peppuseksin jälkeen siemennesteitä sisälleni... ja se oli valitettavasti totta ja sinne huudeltin porvoota kun sekopäissäni kyselin voiko näin tulla raskaaksi :D

Vierailija
15/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vaikka kuinka monta onnistunutta provoa, koska lähes aina kun teen aloituksen tänne se on trollausta :D Mun provot on kyllä aina sellaisia missä ei ole kyse mistään vakavasta asiasta tai sellaisesta mistä joku voisi loukkaantua syvästi, ehkä kerran tai kaksi olen mennyt liian pitkälle, mutta muuten näin.

Vierailija
16/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein joskus monta vuotta sitten tänne "provon", jossa menin suomi24 teineille tarkoitettuun chattiin ja pelottelin pedofiileja siellä jollain poliisiviestillä. :D Aika moni lähti mukaan hommaan ja ko. viaton ketju jolla halusin vain nähdä miten ihmiset reagoivat tälläiseen pääsi muistaakseni ilta-lehteenkin.

Vierailija
17/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:55"]

kerroin olevani anoppi, joka sanoi kauheuksia miniälle ja pojalleen ja koko soppa kuulosti ihan sairaalta ja pari päivää sitä ylläpidin kunnes jäin kiinni jostain pikku sanoituksista... ja myönsin itsekin, että provo se oli.

Sitten toinen, mikä ei ollut provo oli että olen työntänyt vauvakuumehöyryissäni peppuseksin jälkeen siemennesteitä sisälleni... ja se oli valitettavasti totta ja sinne huudeltin porvoota kun sekopäissäni kyselin voiko näin tulla raskaaksi :D

[/quote]

Muistan kummatki ketjut ja edelleen uskon, että itse olit se miniä, jolla oli inhottava anoppi. Olenko oikeassa?

Vierailija
18/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:57"]

Olen tehnyt vaikka kuinka monta onnistunutta provoa, koska lähes aina kun teen aloituksen tänne se on trollausta :D Mun provot on kyllä aina sellaisia missä ei ole kyse mistään vakavasta asiasta tai sellaisesta mistä joku voisi loukkaantua syvästi, ehkä kerran tai kaksi olen mennyt liian pitkälle, mutta muuten näin.

[/quote]

Onnistunutta?? Vaikka vastailemme asiallisesti, ei se tarkoita että söimme jutun. Haluamme ajankuluksi keskustella aiheesta, vaikkei se totta olisikaan.

Vierailija
19/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus provosin miehen uutena, jota ei miehen eksä halunnu heidän teini-ikäisen itsarin tehneen pojan hautajaisiin.. Uppos liiankin hyvin se provo, oikeasti yllätti ja jopa säikäytti se vastausten määrä ja laatu. Mulla oli silloin todella tylsää ja muutenkin erikoinen elämäntilanne, enää en missään olosuhteissa provoilisi kuolemalla. Tai sinänsä juuri millään muullakaan. (Anteeksi vielä, btw)

Vierailija
20/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:55"]

[/quote]

Tulitko raskaaksi? Tai saitko tulehduksen?

kysyy samaa harkitseva