Sims 3, simi ei ikäännyt eikä koodi auta!
Onko Simssin pelaajia? Taapero ei ikäänny, tuli kyllä ikääntymisajankohtana sellainen ilmoitus että "X viettää tänään syntymäpäivää", mutta simi ei ikäänny ja sitä voi ohjata ihan normaalisti. Mutta pinnasänkyyn sitä ei voi laittaa: kun yrittää niin peli heittää sen sinne tiettyyn kohtaan tontilla (asuvat kerrostalossa, eli sinne sisääntuloaulaan).
Kun perhettä tarkastelee muokkaa kaupunkia-näkymässä ja yrittää muuttaa toiseen paikkaan, niin sitä simiä ei näy ollenkaan siinä "perhekuvassa" eikä perhettä voi muuttaa toiseen taloon tai yhdistää toiseen talouteen.
Testingcheatsenabled true ja "käynnistä vanheneminen" ei toimi. Ainakin tuohon päivään mennessä muut naapuroston lapset ovat kasvaneet ihan normaalisti taaperosta lapsiksi jne. Synttärikakun kynttilöiden puhaltaminen ei auttanut.
Apua?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:42"]
Toi on yleinen bugi valitettavasti. Mulla on kans käynyt noin ja poistan vaan sit sen simin joka ei suostu kasvamaan. Ja nimenomaan tossa taaperovaiheessa on ongelmia jos on, mutta kaikkien simien kohdalla ongelmaa ei ole :o toimiiko sulla muuten sukupuu? Mulla bugaa sekin! :(
[/quote]
Voi höh jos tämä ei korjaannu. Mulla oli jo suuret suunnitelmat tuon taaperon varalle :( Tuon perheen sukupuuta en ole katsonut. AP
Pelatkaa sims 2, kaikki toimii kuin junan vessa siinä.
Toi on yleinen bugi valitettavasti. Mulla on kans käynyt noin ja poistan vaan sit sen simin joka ei suostu kasvamaan. Ja nimenomaan tossa taaperovaiheessa on ongelmia jos on, mutta kaikkien simien kohdalla ongelmaa ei ole :o toimiiko sulla muuten sukupuu? Mulla bugaa sekin! :(