Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt lastentarhanope?

Vierailija
02.11.2021 |

Onko syytä huoleen kun lapsen ryhmän ope mainostaa joka paikassa olevansa alipalkattu työhön nähden?

Siis mainitsee puheissa ja julkisissa somekanavissa?

Ymmärrän palkkauksen mutta tuo jatkuva puhe alan vaihdosta ja turhautumisesta alkaa jo vaikuttaa jonkin asteen masennukselta? Ja suoraan sanoen alkaa jo ärsyttää. Mulla on huonompi palkka kuin hänellä ja työtä riittää, mut ei parane kuin alaa vaihtamalla vaikka miten valittaisin ääneen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seuraat teidän lastentarhan open someja? Tottakai saa valittaa palkastaan somessa niin paljon kun sielu sietää. Mikään ei myöskään muutu jos ei asiasta pidä ääntä. Itse toivoisin että saisivat parempaa liksaa ja siten henkilöstöä, niin lapseni saisi hyvän tarha-ajan.

Vierailija
2/2 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seuraat teidän lastentarhan open someja? Tottakai saa valittaa palkastaan somessa niin paljon kun sielu sietää. Mikään ei myöskään muutu jos ei asiasta pidä ääntä. Itse toivoisin että saisivat parempaa liksaa ja siten henkilöstöä, niin lapseni saisi hyvän tarha-ajan.

Valittaa siis julkisissa ryhmissä, lehtien keskustelupalstoilla, yleisöpalstoilla, päiväkodin pihalla.. jokaisessa keskustelussa on joku nega-asia työstään.

Alkaa tympiä kuunnella samaa negaa sina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän