Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen akateeminen nainen ja otaku

Vierailija
01.11.2021 |

Olen ollut otaku noin vuodesta 1993. Olin vaihtarina Japanissa 1991-1992 ja kun palasin Suomeen minusta vain tuli otaku.
Asun yksiössä, jossa teen etätöitä, opiskelen, pelaan jrpg ja toimintapelejä ja luen mangaa. Ostokset tulee kotiin tai haen noutopisteestä.
Minulla on kaikki nintendon pelikonsolit ja keräilen figuja ja japaninkielistä mangaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mikä on otaku?

Vierailija
2/5 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovin onnellinen. Keski-ikäinen mangaa lukeva toimintapelejä pelaava nainen, mielestäni kuulostaa aika yksinäiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, asiasi voisivat olla paljon huonomminkin. Itse jouduin vuosia sitten taksitolpalla nyrkkitappeluun ja heräsin seuraavana aamuna Leppiksenä. Olin aiemmin älykäs ja akateeminen, mukava ja empaattinen, urallani verraten menestynyt, komeahko ja verraten hyvin varustettukin. Yhdessä yössä minusta oli tullut narsistinen hylkiö ja mielipuolisesti virnuileva muovihampainen surullinen klovni, jonka on päivät päästätysten kuunneltava tavisten pilkkaa "Hollywood-tähteydestä", Jasper Pääkkösestä, Marlon Brandosta ja margariinista. Tinderissä minulle on suurinpiirtein yhtä paljon kysyntää kuin Enbuskelle tai paskapökäleelle.

Vierailija
4/5 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia = japaninkielinen sana, joka tarkoittaa anime- ja mangaharrastukseensa uppoutunutta ihmistä.

Vierailija
5/5 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, mikä on otaku?

Harrastan japanilaista tietokone-, audiovisuaalista ja populaarikulttuuria intohimoisesti. Olen vähentänyt IRL-suhteet minimiin, ystävät löytyvät netistä ja BBS:stä (kyllä, otakukukttuurissa nekin kukoistavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi