muita hereillä?
Kommentit (9)
Joo, tää mun vuorokausirytmi lipsahtaa tähän niin helpolla. Kaipa nyt lipsahtaakin, kun se on mulle luontaista. Pitäisi kyllä jo nukkua.
No juu. Kyllähän täällä aika moni on hereillä, kun vähän väliä kirjoitellaan uusia viestejä keskusteluihin. Mä olen hereillä, koska jännittää opintojen jatkuminen huomenna. Kaikki kurssit painottuu maanantaille ja tiistaille. Kamala määrä päällekkäisyyksiä. Vaikea miettiä, mikä luento on tärkeämpi.
Mietin liikaa asioita,eilen lemppasin ukon elämästä..Ei niin helppoa lähteä heti kun tahtoisi.talo ym miljoona asioita hoidettavana jatkossa..vuokra kämppää alkaa katsomaan,ero vireille.Yms..
Eilinen oli viimeinen piste tälle suhteelle.Ainoa asia Rehellisyys.Onko se niin vaikeeta,vaikka kiinni jää.Silti valehtelee päin naamaa..Nyt riitti. Huoh.. Siksi valvon..
En osaa nukahtaa, kun laitoin herätyskellon pitkästä aikaa soimaan
Täällä yks tyhmä joka valvoo vatvoen pään sisäistä pahaa oloaan vaikka piti olla jo ensimmäinen askel siitä pois päin otettuna. Miksei sitä vaan voisi laittaa aivoja off tilaan yöksi. Päivällä näitä jutsujaan tulee ajateltua vähän vähemmän. Tuleepas sekava viesti.. no, sen se valvomisputki tekee.
Sama kun ysillä, oli sanasta sanaan kuin mulla!
Jup!