Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mun pitäisi tehdä? miten selviydyn?

Vierailija
11.01.2015 |

Ahdistaa. Mulla ei ole ystäviä eikä oikein ketään muuta ihmistä elämässäni kuin äiti ja mies. Äidillä on kuitenkin jonkinlaisia mt-ongelmia. On tosi ailahtelevainen ja vaikea. Äiti kritisoi mua ihan kaikessa ja suuttuu jatkuvasti ihan mitättömistä asioista. Esim. Viimeeksi hän haukkui mut ihan lyttyyn siksi, että aloitin äidin mielestä vääränlaisessa työpaikassa. Sitten on mun mies jonka kanssa menee muuten hyvin, mutta hän valehtelee mulle jatkuvasti. Valheet on yleensä ihan pikkujuttuja, mutta on silti ahdistavaa kun mihinkään mitä mies sanoo ei voi enää uskoa. Aina hän lupaa lopettaa valehtelun, mutta valehtelee sitten taas. Hän käyttää myös ihan liikaa alkoholia, n.2dl konjakkia ja muutama olut joka päivä. Itse en käytä ollenkaan, joten miehen alkoholin haju ja pöhnäinen olemus ahdistaa. Mulla ei tosiaan ole ketään muita ihmisiä joten tilanne on masentava. Ainoat ihmiset elämässäni tuottaa kokoajan lisää masennusta ja ahdistusta, mutta heistä irtaantuminen on hankalaa koska sitten olisin täysin yksin. Mitä mun pitäisi tehdä? Välillä ahdistaa niin, että suunnittelen itsemurhaa ja välillä vähän vähemmän mutta ahdistusvapaata päivää ei koskaan ole.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm :( et halua mennä juttelemaan kellekään? voisi nimittäin olla apua, joskus riittää vain se että saa sanoa asioita ääneen. Varsinkin jos joka päivä ahdistaa. Voi hyvin olla että olet vaikkapa masentunut.

Vierailija
2/3 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille mars, jotta saat ahdistuksen kuriin. Pitemmän aikavälin tavoitteeksi hakeutuminen psykoterapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut AP? Jos täältä löytyisi vaikka kavereita ja tukea