Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**SYYSkeijut perjantaina**

08.09.2006 |

Täällä taas yökukkujana! Päätin sitten pinonkin aloittaa.

Kävin mä sängyssä taas pyörimässä, mutta uni ei tullut kun tyttö sai sitten sen nuhan ja önisee ja yskii sängyssään koko ajan. Sitten alkoi jalat kenkkuilee, joten täällä istun jalat vadissa, viileessä vedessä.

Toivottavasti on jotain hyötyä.

Kai se täytyis petiin päin suunnistaa, johan tässä on reilu 20min. jo koipia liotettu.

Hyvää yötä!

kirsikka 38+1

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin esikoista odottaessani, että kun kotona ei enää ole kivaa, kannattaa lähteä sairaalaan. Eli kun supistuksissa alkaa olemaan sen verran voimaa, että kipu tuntuu. Mut sehän on taas niin henkilökohtaista, miten kukakin kivun tuntee.

Jos edelliset synnytykset ovat olleen nopeita, ei sairaalaan lähdön kanssa juuri kuulemma kannata aikailla, koska seuraavat yleensä (huom. ei aina) ovat nopeampia.

Jossu

Vierailija
22/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IMETYSASIAA..Sairaalassahan ei neuvottu mitään koska heidän mielestään olen konkari-imettäjä kahden edellisen perusteella ja maitokaan ei siellä noussut, joten kohtasin ongelman sitten keskenäni kotona ja kun soitin sairaalaan apua saadakseni käskivät tylysti ottaa yhteyttä neuvolaan, josta ohjattiin päivystävälle lääkärille, et näin. Parhaan avun sain tissiliigan doulalta, hän neuvoi menemään netissä osoitteeseen imetys.fi ja siellä FAQ-osiossa kerrotaan RST-menetelmästä, josta sain apua, tällä hieronnalla houkutellaan nänni esiin ja vaikka tissini olivat kovat kun keilapallot ja ilman nänniä niin sain sitä hieromalla törölleen sen verran että kun laitoin rintakumin niin vauvakin sai siitä otteen.

Eli olen käyttänyt koko ajan rintakumeja koska nännejä ei ole. Näin oli esikoistytönkin kanssa, tuolloin käytin kumeja 3kk. Pojan kanssa minulla oli nännit koko ajan ja koska hän imuutteli niitä tunnin välein ekan 3kk niin se säilyivätkin ja ongelmia ei ollut. Nähtävästi tyttöä odottaessa joku hormonihomma toimii eri tavalla ja siksi näitä ongelmia taas on. Minulla on kotona yksi sähköpumppu ja kaksi erilaista käsikäyttöistä ja tällä kertaa maitoa ei heru yhdellekään noista vehkeistä, ainoastaan vauvalle. Lääkäri sanoikin ettei kannata lypsää koska epäonnistunutkin lypsäminenkin kiihdyttää maidon tuotantoa ja sitten rinnat on entistä enemmän pakkaantuneet. Lukuisten lääkkeiden ansiosta tilanne on alkanut parantua, toinen rinta alkaa olla normaali, nänni on hyvin esillä, toisesta rinnasta joudun sitä hieronnalla nostattamaan esiin, tämä rinta on vielä pakkaantunut, mutta tilanne on menossa parempaan päin ja onneksi ilman lypsämistä. Rinnat ovat vielä tosi arat, joten joutunen vielä piinaamaan itseäni kipulääkkeillä että kärsin ylipäätään imettää. Nyt ongelmana on vauvan hermot; hän huutaa 30-60 min rinnalla ennen kuin ottaa lopulta oikean imemisotteen ja alkaa syödä, sitä ennen hän näykkii rintaa, jauhaa sitä kuin purkkaa tai litistää nännin tyngän koko voimalla ikiniensä väliin, AUTS. Taitaa olla taas kilauttaa doulalle että millä tuon käyttäytymisen kitkisi pois vkon ikäiseltä pikku rinsessalta.

Toivottavasti oli apua...

Ruusunen ja nuppunen 6 pv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä pahoittelut takiaiselle siirtyneen synnytyksen johdosta. Pettymys oli varmaan melkoinen, mutta yhdyn edellisiin ja kehotan keskittymään viikonloppuna johonkin ihan muun miettimiseen, niin maanantai tulee ennen kuin huomaatkaan ja saat vihdoin pikkuisen rinnallesi.

Minjuskalle: Vähän vaikea tosiaan sanoa, koska lähteä, kun synnyttäjät, synnytykset ja kivun kokemukset ovat niin erilaisia. Itse tiesin kyllä kummankin aikaisemman synnytyksen kohdalla, jotka siis alkoivat supistuksilla, että milloin lähteä. En vain yksinkertaisesti enää kestänyt sitä kipua kotona. En muista laskinko supistusten kestoa tai välejä - ne vain tulivat säännöllisesti kohtuu tiuhaan ja muuttuivat jossain vaiheessa sen verran kivuliaiksi, että sitten lähdettiin. Jos aikaisemmat synnytyksesi ovat olleet nopeita vesien menon jälkeen, niin lähde sairaalaan hyvissä ajoin. Parempi mielestäni liian aikaisin kuin turhan myöhään. Eka synnytykseni kesti 18 ja puoli tuntia, toinen reilut 8 tuntia, joten en odota kovin nopeaa toimintaa tämänkään kohdalla, mutta mistäs sitä tietää. Luulen, että itse lähden sairaalaan hyvissä ajoin.

Ja tuiskulle: jatka tosiaan puhumista 6 v:n kanssa. Et paljon muuta voi. Ikävää, että joutui kuulemaan tuollaista, vaikket halunnut, mutta näinhän se elämä menee, että kaikkea ei äiti voi hallita, vaikka haluaisi lastaan suojella. Minun 7 v. on myös selvästi huolissaan minusta ja vauvasta ja kyselee mm. että onko vauva liikkunut tänään. Lisäksi tyttö on kovin kiinni minussa ja masussa nykyään. Ei halunnut lähteä edes kaverin luokse iltapäiväksi ja vaikkei selittänyt miksi, luulen, että kyse oli juuri siitä, että haluaa olla minun ja masun kanssa. Itse en muuten ole kertonut menetetystä vauvasta lapsilleni. Luulen, että joskus tulen asian kertomaan, mutta vasta sitten myöhemmin, kun ovat isompia. Minä olen kyllä yleensä aika rehellisesti ja asiallisesti yrittänyt vaikeitakin juttuja heille selittää, kun kysyvät, mutten sentään ihan kaikkea. Joskus totean vain, että nämä ovat sellaisia aikuisten asioita ja he tyytyvät siihen.

fullmoon 39+4

Vierailija
24/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmat synnytykseni ovat käynnistyneet supistuksilla ja esikoisen kohdalla olivat aika " lieviä" , mutta tulivat n.5 min. välein. Ja näitä seurailin kotona kaksi tuntia ja sitten sairaalaan. Kalvojen puhkaisemisen jälkeen niihin tulikin voimaa!

Kakkosen kohdalla heräsin kipeään supistukseen ja samantien kakkahädälle veskiin. Vessassa käynnin jälkeen supistuksia tuli 1-3 min. välein ja olivat TODELLA kipeitä. Lähdettiin samantien sairaalaan kun sain vain ensin puettua itseni. Kotona oltiin siis ekasta supistuksesta laskettuna vain 15 minuuttia!

NEUVOISINKIN: Että jos tulee n.5-10 min. välein ja ovat jämäköitä tai kipeitä, kuitenkin siis tuntuvat! sitä kauanko näitä kannattaa seurata kotona on jokaisen oma valinta, itse lähtisin reilun puolentunnin katselmuksen jälkeen ELLEI ala taas samantien tosi kipeinä ja tällöin lähtisin HETI!

Vierailija
25/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmassa viestissäni mainitsin osoitteen imetys.fi, mutta itse asia jota tarkoitin löytyykin osoitteesta

http://www.imetystukilista.net/faq/

Kandee laittaa kaikkien odottajien ja synnyttäneidenkin ylös jos tulee ongelmia, tuolla on aikas hyviä ja kattavia vastauksia.

Niistä innostuneena

Ruusunen ja nuppunen

Vierailija
26/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kakkonen syntyi niin että alkoi supistelemaan. Supistukset alkoi saman tien ihan säännöllisesti eli pari ekaa tuli tasan 10 min välein ja siitä tihentyi ja tuli todella nopeasti kivuliaiksi niin että en todellakaan halunnut olla kotona enää. sairaalaan kun soitin 6 jälkeen niin sanoivat että odottele rauhassa sinne 11 kun oli äpoli aika varattuna vaan seiskalta halusin jo lähteä. Sen tuntee ja tietää kyllä kun on tosi kyseessä ja mieluummin menet ajoissa kun odottelet, koska me päästiin lähtemään puoli 8 ja klo 9 mulla oli tyttö sylissä eli ekasta supistuksesta 3 tuntia!!! Edellisiltana tuli sellainen menkkamainen humahdus vatsassa (nyt niitä on joka helkutin päivä) ja selkä oli ihan kauhean kipeä koko edeltävän viikonlopun, ei voinut istua, seistä, maata ei mitään.

tuisku

Vierailija
27/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn tuolla kurkkimassa, olenkin joskus tainnut siellä pistäytyä. Minulla tuo toinen rinta sillon esikoisen imetyksen aikana tuli esille ja pysyi kanssa eli on ihan normaali nänni siinä, mutta tuo toinen, sitä en saa itse esille enää millään. luulen että on kiinnikkeitä kasvanut ja juuri nuo hormonit vaikuttaa myös. Lisäksi mulla on niin isot rinnanpäät että tuo rintakumi tuntuu aika tuskaisen pienelle, olen sitä nyt yrittänyt treenata jo etukäteen. muutenkin koko rinnanpää on " omituinen´" eli imiessään vauva saa sen nopeasti imettyä " suppuun" eli ei edes muutu normaaliksi välttämättä, mutta tuolla sähköpumpulla se tulee ulos mutta painuu nopeasti takaisin. No ehkä tämä tästä nännikeskustelusta riittänee tällä kertaa =))) Ja tsemppiä sinulle, toivottavasti pikkutyttö hoksaa mitä pitää tehdä ja saatte homman sujumaan!!! Olisipa meilläkin täällä päin imetystukihenkilöä, vaan ei ole =(

tuisku edelleen

37+5

Vierailija
28/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelin tuossa meitin synnärin ohjeita sairaalaan menosta ja löysin tollasen ohjeen sairaalaan lähdöstä:

" Uudelleen synnyttäjällä avautuminen on nopeampaa ja sen vuoksi hän voi tulla sairaalaan, kun säännöllisiä supistuksia on tullut 10 min välein 2-3 tuntia" .

Kuitenkin ehkä paras on kuunnella niitä omia tuntemuksia ja toimia niiden mukaan, yksilöitä kun kuitenkin ollaan.

-F- edelleen kasassa rv. 40+4

Vierailija
29/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika03: ONNEA tosi paljon :)

Ihanaa, et PORENN on tainnu päästä keijuaan moikkaamaan!

TAKIAISELLE toivon jaksamista pitkääkin pitemmältä tuntuvaan viikonloppuun!

" Nännittömyys" : Täälläkin hieman sinnepäin. Varsinkin siis jos rinnat ovat pakkautuneet maidosta, ei ole kuin pelkät pallot tarjolla ja alkuun hankala imettää. Nyt en ole rintakumeja varastoon ostanut, taitaa olla viisain laittaa tämän päivän ostoslistaan, kun kaupunkiin ollaan kerta menossa. Tarvinnu oon alkuun molempien kanssa, miksipä ei tälläkin kertaa..

Poika lähti aamulla isin kanssa työmaalle innokkaana ja minä tytön kanssa perhekahvilaan. Ekaa ja vikaa kertaa ILMAN isoveljeä. Tyttö kiukkusi kauheasti, roikkui miussa takiaisen lailla jne. Ja mulla oli kamala hiki. 1,5 tuntia jaksoin ja sit tultiin kotia.

Mullakin hieman jännää, kun se maanantai tulee. Taidan siivoilla viikonloppuna ynnä muuta ikäänkuin jäisin maanantaina saikulle :) Eiköhän se toimi juuri niinpäin, et kun jotain laittelen valmiiksi, niin en takuulla jää sinne! No, en sitä odotakaan.. Onpahan siistimpi koti sitten aloitella ensi viikkoa :D

-piias- rv 39+4

Vierailija
30/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hermot kireellä kun neuvolasta eivät millään meinaa laittaa minua äitipolille ultrassa käymään..mitään koko arvioo ei ole tehty kun mahan päältä koittamalla lääkäri viikolla 37 arvio, että iso vauva tulossa ja mitään painoo ei kuitenkaan osannut sanoa... ja kohdun pohjan korkeus menee kokoajan nyt lopussa hiukan yläkäyrillä. Neuvolantäti aikaisemmin tuumas, että jos se vielä kasvaa niin sitten laittaa lähetteen ultraan kokoarvioon. Soitin sitten jo ma neuvolaan, kun huolestuttaa toi kohdunpohjankorkeus että jos vauva on iso niin onko sillä tilaa olla siellä niin laittais sen lähetteen...no ei vieläkään ja nyt oli neuvola tänään ja korkeus kasvanu viikossa 2cm voiko olla mahdollista vai mittaako väärin...nyt sit laittoi lähetteen äitipolille ja luulin,että pääsisin jo tänään mutta ei siellä ne sitten arpoo,että kuin kiireellinen tapaus olen millon sitten ensiviikolla pääsee käymään ettei vauva vaan kasva liian suureki, että mahtuuko tulemaan...kohdunpohjankorkeus jo 38cm mikä on tosi huima...hermostuin ja soitin äitipolille, ettei tarvis viikonlopun yli odottaa... kätilö siellä sano että lääkäri katsoo lähetteen ja mun tiedot ja lupasivat tänään ilmottaa jos pääsisinki jo tänään käymään katsomassa että onko kaikki hyvin...eihän ne varmaan sitten käynnistä jos istukka tuottaa happee ja on lapsivettä tarpeeks ja kätilö sanoi ettei yliaikaseks sitten ainakaan päästetä. mut sais ainakin mielenrauhan itse...voihan se ollakkin että tulee käynnistys jos se on kauheen suuri...on kummallista ettei näin suuressa kaupungissa kun jyväskylässä pääse ultraan millään ja ne ei mieliis ota sinne jos ei ole mennyt yliaikseksi.nyt sit vaan odottelen äitipolilta soittoo millon pääsen sinne ainaski käymään ellen sitten jää sinne...

RV 38+5

Vierailija
31/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkunut viime yönä ollenkaan, kun supisteli niin kovasti. Ja täällä kotona silti ollaan. Aiheuttajina ilmeisesti olivat kaikki kolme ässää yhdessä. Tehokasta, mutta silti ei synnytystä saatu aikaan. Mulla oli siinä kymmenen aikaan nukkumaan mennessä mieletön painon tunne alavatsalla ja jouduin juoksemaan ihan vähän väliä vessassa ja sit vähitellen siinä supistukset ylty. Kello yhden ja puol viiden välillä tuli sit jo ihan voimakkaita supistuksia kolmen minuutin välein, parhaimmillaan neljäkin kymmenessä minuutissa. Olin ihan valmis lähtemään synnärille ja soitinkin jo sinne, mutta ne ohjas olemaan kotona niin pitkään, kun vaan kipua kestää. Eli tää oli oysin ohje supistuksista. Vaikka supistukset todellakin oli säännöllisen tiheitä yli kolme tuntia. Sit ne vähitellen aamuyöstä alko harventua ja lieventyä ja nyt tulee enää ihan satunnaisia, kivuttomia suppareita. Että täällä siis odotellaan edelleen. Mietin vaan, että oiskohan ne puhkassu kalvot, jos oisin kuitenkin lähteny. Noh, tiedä häntä. Soitin sit aamulla neuvolaan, kun toivoin tilannearvioita ja sain jopa lääkärille ajan. Lääkäri tunnusteli tilanteen ja sanoi, että kypsät on paikat, mutta ei edelleenkään enempää ku sormelle auki kuitenkaan tuo kohdunsuu, kanavaa enää tuskin jäljellä ollenkaan ja vauvan pää odottelee niin alhaalla ku vaan voi odotella ennen ulostuloa. Lääkäri sitten sanoi, että heti kun alkaa taas säännölliset supparit, niin lähde sinne sairaalaan. Olin iloinen, että se sanoi niin, niin ei tartte sitten miettiä ja vatvoa kotona. Tämä lääkäri oli sitä mieltä (niinkuin minäkin), että mieluummin käy siellä turhan lenkin, kun synnyttää kotona. Ja mehän kaikki tiedämme, että niinkin voi käydä! :)

Mutta siis nyt vaan toivon, että se synnytys olisi oikeasti jo lähellä. Sitähän se lääkäri epäili, että parin päivän sisään syntyy, mutta mistäs sitä tietää. Eipä tiedä, vaikka minäkin olisin sitten maanantaina oysissa, kun takiaisella on se uusi aika.

Olen muuten minäkin, takiainen, kovin pettynyt puolestani. Ja vielä kun samaan sairaalaan olen tulossa synnyttämään, niin kyllä oikein koskettaa, että miten huonosti sitten ovat asian hoitaneet... Mutta rentoa viikonloppua sinulle!

Samoin kaikille muille! Jään odottamaan uutta suppariaaltoa. Paha olo vähän vaivaa edelleen.

Hansuli

Vierailija
32/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan odotellaan koska vauveli haluaisi muuttaa yksiöstään vähän isompiin tiloihin. Olen nyt kolmena päivänä suosiolla antanut periksi ja nukkunut päivätirsat. Tuntuu helpottavan vähän omaa olotilaa. Ilmeisesti kroppa jo sen verran kovilla, että vaatii nuo tirsat. Kaipa niitä hommia ehtii sitten taas tehdä jossain vaiheessa ja ei ne näytä valitettavasti mihinkään karkaavankaan.

Mä luulin että 42+0 on se päivä sitten jolloin aletaan viimeistään käynnistelemään, mutta kuulinkin että Naistenklinikalla se olisikin vasta 42+2. Onko jollain muulla tietoa asiasta?

Autolla ajaminen alkaa olla hankalaa. Sen vuoksi ei oikein viitsi lähteä minnekkään liikkeelle, muuta kuin pakolliset reissut.

Mutta nyt taidan lähteä tekemään itselleni ruokaa. Tekee mieli perunamuussia ja sitten olenkin niin ähky että tällä mahalla ei varmaan liikuta mihinkään :)

rv 40+4

Vierailija
33/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistuskysymykseen vastanneille.

Miun synnytykset on ollu nopeita (4,5h ja 3h) joten taidan startata saikulle päin vajaan tunnin kuulostelujen jälkeen..kaiken varalta.

Ja toivoa että Luoja armahtas tumpeloa, kävis lykky ja pamahtas ne lapsivedet taas, siitä ainakin ymmärrän jo lähteä kampeamaan :)

Minjuska

Vierailija
34/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan supisteltu nyt kolmatta tuntia ja ihan tasan tarkkaan tulevat 15 min. välein, aika jämäköitä ja selässä juilii, muttei kovin kipeitä eli luulenpa etten näistä vielä kostu mitään... enpä minäkään kyllä tiedä milloinka mun olis hyvä lähteä sairaalaan. Katselen näitä vielä jonkin aikaa ja jos kävis näyttäytymässä olisko alakerrassa jotain avautumista tapahtunut. Tuskin siis kuitenkaan ;D

nyt syömään, muuta enää teekään, hih

*tiitiäinen 38+3

Vierailija
35/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hansuli80 (meniköhän oikein), minulle myös th sanoi tänään, että jos säännölliset ja kipeät supistukset jatkuu pidempään, niin kannattaa vaan lähteä tyrkylle sinne oys:aan, että joskus saattavat vähän avittaa käynnistymistä, jos paikat tarpeeksi kypsät.

Enpäs olekaan kirjoitellut tänne valtaisan pitkään aikaan, mutta lukemassa käynyt melkeistä joka päivä. ONNEA kaikille jo pikkukeijunsa saaneille!

Itse olen makoillut puoli kesää kun alkoi jo rv 28 paikat kypsyä turhankin kanssa... Ja täälläpä sitä yhä ollaan yhtenä möhköfanttina :/ Minun tuurilla vielä sen kolmisen viikkoa! Kipeitä supistuksia tulee kyllä päivittäin ja välillä jo ihan pidemmän aikaa säännöllisinäkin... Alkanutkin mietityttää, että mitenhän sitä tajuaa sitten edes lähteä sairaalaan, jos ei vedet mene, kun supistaa muutenkin vähän väliä. Ja himpura kun ne supistukset menee jalkoihin, niin on tuo liikkuminenkin jäänyt lähes kokonaan, ei paljon houkuttele, että menee jalat alta jossain tuolla tienposkessa :(

Mutta on ne supparit kuitenkin jotain aikaseksi saaneet, kun tänä aamuna siellä neuvolassa paikat ihan reippasti auki. Th sitten vielä venytteli kohdunsuuta ja rapsutteli vauvan päätä samalla kun katsasti kohdunkaulan tilannetta. Jos vaikka ois jotain saanut sillä aikaiseksi, kun nyt neuvolan jälkeen ihan mukavasti supistanut ja alaselkää jomottaa... Ja verensekaista limaa valuu jonkin verran (yök), mutta taitaapa olla vaan tihkua ärtyneeltä limakalvolta, kun hieman kovemmin tutkittiin. Muutenkin kaikki nla:ssa ihan ok, vauveli ollut rt:ssä jo pidemmän aikaa ja hyvin möyryää, vaikka joinakin päivinä saakin hieman herätellä.

Mutta nyt täytynee lähteä jälleen kerran tuonne veskin suuntaan ja sitten keksiä tytölle jotain puuhaa, kun pihalle ei oikein viitsi tuon nuhanenän kanssa mennä kun sataa.

Se täytyy vielä sanoa, että täällä myös pahoinvointi nostanut päätään uudelleen. Välillä liittyy selkeästi närästykseen (rennietä kuluu myös melkoisesti) ja välillä siihen, että erehtyy syömään... Välillä käynytkin mielessä, että sais nuo renniet olla vähän ravitsevampia, niin ei tartteis muuta syyäkään :/

Ihanaa alku syksyn sadepäivää :)

:) Äippä ja Heppuli rv39+1 kera tytsyn 1v2kk

Vierailija
36/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tyttömme syntyi kuin syntyikin käynnistettynä maanantai-iltana. Kotiin tulimme keskiviikkona. Elämä tuntuu hämmentävältä.

Synnytys oli kalvojen puhkaisujen jälkeen raju ja nopea toimitus, myös ponnistusvaihe oli edellisistä synnytyksistä poiketen nopea. Repeämiä ei tullut ja miehen tuki oli tällä kertaa korvaamaton ja täsmälleen oikeanlaista. Jäi hyvät fiilikset!

Neidin mitat: 2770g ja 47cm. Painoarviot natsasivat täysin.

Vierailija
37/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei valistakaa tietämätöntä, onko sairaalassa näitä rintakumeja vai pitääkö viedä omat? Itse mietin samaa asiaa, kun nännit on matalat ja sitten kun rinnat täyttyy maidosta löytyykö niitä ollenkaan.. Ja hyvinkö teillä on vauvat syöneet rintakumista huolimatta?

Takiaiselle: Joskus ei voi ymmärtää sairaalan toimintaa. Mikä itselle voi olla selvää saattaa siellä olla toisin. Tsemppiä.

Täälläkin mennään yliaikaa ja välillä miettii ymmärtääkö sitten lähteä kun oikeasti on tarvis, kun noita supistuksia jotka ei johda mihinkään on ollut paljon...

Täälläpäin ei terkat katso ollenkaan kohdunsuun tilannetta. Teillä osalla kuulostaa hienolta kun seurataan sitäkin. Itse täytyy odotella vaan lähetettä yliaikaiskontrolliin rv41.

Teijat 40+4

Vierailija
38/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua täsä juuri yksipvä mietinkin, en vaan kerinnyt huhuilemaan että joko joko :) Mukavia uutisia, ja oi kun ihanan pikkanen tytöntyllerö :) Milläs viikoilla syntyikään?

Vierailija
39/39 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kalaäidille tytöstä! =)

Itse täällä kärvistelen supistuksissa! Onkohan nyt miun vuoro?

Nyt supistukset ovat muuttuneet kipeiksi ja ovat tulleet reilun tunnin ajan 5 min. välein! Kohta soitan miehen kotiin, missä lieneekin ja taidetaan lähteä näytille synnärille =D Onneksi anoppi on täällä, voin jättää huoletta lapset sen hoitoon.

Ai pahus, mikä supistus äsken! Kävin lämmittämässä kaurapussin, mutta ei tunnu vievän kipuja pois... Suoli tyhjeni hetkin sitten ja limatulpasta on nyt se 5 päivää =)

heihei.. ilmoittelen kuinka kävi.

*tiitiäinen 38+3*