Mitä valheita kerrot itsellesi?
Kommentit (20)
Paino nousee enkä oo syöny juuri mitään ja liikkunut, en käsitä... jep
"Mulla on kaikki ihan hyvin", vaikka elämä on päin p:ttä.
En valehtele koskaan. Jätän vain kertomatta sen, että olen ritari. Ja että hyville olen hyvä, pahoja en sääli vaan lähetän ne tarvittaessa helvettiin. En pelkää ihmistä, en saatanaa enkä demoneja. Ainoa mistä välitän, on Jumala, miekkani, ja oikeudenmukaisuus. Toki heikkouteni ovat kauniit neidot ja hyvä viini. Vain muutama ihminen maailmassa tietää kuka olen, ja hyvä niin. Minä ja kaltaiseni olemme aina taistelleet pahuutta vastaan. Emme pelkää kuolemaa, vaan kuolema pelkää meitä.
Kerron palkkani aina suuremmaksi kuin mitä se on.
Että olen onnellinen eläämäni. En ole. Olen hiton yksinäinen
En mitään. Mitä helvettiä se hyödyttäisi itselleen valehdella kun sen kuitenkin heti valeeksi tunnistaa?
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Mitä helvettiä se hyödyttäisi itselleen valehdella kun sen kuitenkin heti valeeksi tunnistaa?
Sillä jaksaa seuraavan työpäivän.
"En oikeastaan ole kovin lihava. " (BMI 30)
"Näytän ihan hyvältä" (Olen laatikkoleukainen ja karvainen nainen ja näytän ihan mieheltä)
Uskottelen itselle että pidän PMS Marinista.
Mies on onnellisempi parisuhteessa naisen kanssa kuin sinkkuna.
Tapoihini EI kulua valehdella itselleni
Eikä myöskään muille.
Että tämä ei ole totta mitä ausseissa tapahtuu!
https://www.coronavirus.vic.gov.au/how-we-work-current-restrictions
Vierailija kirjoitti:
Kerron palkkani aina suuremmaksi kuin mitä se on.
Auttaako se valehtelu?
Ajattelen että ihan hyvin voin vielä syödä yhden suklaaherkun.
Valehtelen itselleni että joskus tulevaisuudessa voisi olla jotain hyvääkin. Joopa joo ja siksi alan aika varmasti keskiviikkona juomaan.
Nainen voi olla neitsyt ja haluta neitsyen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Tapoihini EI kulua valehdella itselleni
Eikä myöskään muille.
Jatka vain tuota ja hyvin menee.
"En ikinä valehtele itselleni. Olen aina brutaalin rehellinen. Olenhan niin hyvä, eikä minussa oikeastaan ole edes mitään vikaa. Luonteenikin on oikein mukava."
Itse kerron itselleni, että voisin jättäytyä pois työelämästä milloin vain. Ei se silti aina auta.