Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en juo kahvia, mutta olen koukussa energia juomiin

Vierailija
11.01.2015 |

En ole ikinä juonut kahvia, keitin on vieraita varten .joskus teetä. . Nyt kun minulla on kolme pientä, llyhyellä ikä erolla ( 5v 3v ja 8kk) syntynyttä lasta olen kuitenkin alkanut kaivata jotain piristävää.
Joten. . Yhdestä Battery tölkistä se lähti ja nyt en pärjää ilman ! :-( aamu alkaa jugurtilla ja Batteryä. . Tai Edillä. . Tai Euro Shopper.
Myöhemmin menee vielä tölkki tai pari..
Olen huomannut, että ruokahalu on mennyt !

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan yli 20-vuotias juo säännöllisesti energiajuomia?

Omaan ystäväpiiriini (24-33 -vuotiaita akateemisia) ei kuulu ketään, joka joisi energiajuomia.

Vierailija
2/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin lukiossa koukkuun, pääsin yllättävän helposti eroon kun kirjoitukset tuli ja meni, ja ei enää porukalla käyty ostamassa niitä välitunneilla. Yritä jättää vaan kaupassa ostamatta, osta jotain muuta? Kuinkakohan on, olisko ne fenix ja hyvää päivää juomat yhtään terveellisempiä, vai onko ne vielä pahempia? Niissäkin on niitä piristäviä/virkistäviä nimittäin, ehkä sellainen auttaisi kun olisi kuitenkin sama tuntuma kuin energiajuomassa.

Helpoiten pääsee irti, kun vaan ei osta niitä ja lopettaa kokonaan, mutta eipä se taida aina niin mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Vierailija
4/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin jää koukkuun, itsekkin jäin. Koita päästä irti. epäterveellisiä ja kalliita.

Vierailija
5/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ed ja Monster <3

Vierailija
6/9 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niistä pääsis irti?
Oon kokeillut kieltäytymistä mutta riippuvuus srn verran vahva ette auta
T 2

Vierailija
7/9 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yleensä juon koulun jälkeen megiksen tai edn yleensä join vain kun vitutti nykyään päivässä juon viisitölkkiä

Vierailija
8/9 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sanana, mies on juonut energiajuomia kans muutaman vuoden lähes päivittäin ja nyt verikokeessa maksa-arvot hiukan koholla. Lääkärin mukaan sekä asiasta lukemisen jälkeen energiajuomilla ja maksa-arvojen välillä on yhteys. Loppui niiden ostaminen meidän talouteen.

Vierailija
9/9 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vaivaa,kahvia en ole juonut ikinä,mutta batterya ja virosta haettua dynamitea menee helposti 3 tölkkiä/päivä.

t.M40v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän