Jenkkien green card arvontaan voi taas osallistua muutaman päivän
Virallinen sivu on tämä:
https://dvprogram.state.gov/
Muut ovat rahastusta, eikä kannata niihin tietojaan antaa.
Tiedätkö ketään, joka olisi voittanut tällaisessa arvonnassa?
Kommentit (11)
Itse aikanaan halusin USAan asumaan. Kun katsoo mihin se maa on kehittynyt tällä vuosituhannella, niin olen onnellinen että en mennyt vaan muutin keski-eurooppaan. En todellakaan itse muuttaisi sinne enää.
Mitä hyötyä vaikka voittaisikin?
En kyllä keksi mitään mitä menisin sinne työkseni tekemään. Ja kun ottaa huomioon kaikki kustannukset käytännön elämässä, niin saisi olla aika kova liksa kyllä sitten, että edes kiinnostaisi.
Minä olisin saanut mutta päätin kuitenkin olla ottamatta. Tästä on jo jonkun aikaa. En asu Suomessa, en asunut silloinkaan, mutta silloin ymmärsin etten kuitenkaan halunnut lähteä Euroopasta. Olin osallistunut arvontaan aikaisemminkin, kolmannella kerralla tärppäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut yhdestä joka sai sen.
Kai suomalaisilla on suht hyvät mahikset jos on maakohtaiset kiintiöt. Pieni todennäköisyys kuitenkin.
Muistaakseni suomalaisilla todennäköisyys on noin 1/20 tyypillisellä hakija- & paikkamäärällä.
Itse pari kertaa hakenut. Hakukaavake ei kyllä vakuuttanut jenkkien teknologiakyvykkyydestä kun viime vuonnakin taisi vielä Flashiä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai suomalaisilla on suht hyvät mahikset jos on maakohtaiset kiintiöt. Pieni todennäköisyys kuitenkin.
Muistaakseni suomalaisilla todennäköisyys on noin 1/20 tyypillisellä hakija- & paikkamäärällä.
Itse pari kertaa hakenut. Hakukaavake ei kyllä vakuuttanut jenkkien teknologiakyvykkyydestä kun viime vuonnakin taisi vielä Flashiä tarvita.
Hyvä mahdollisuus suomalaisella.
Kaveri juuri kertoi laittaneensa hakemuksen.
Hyi. En muuttaisi Amerikkaan edes miljoonasta.
Tunnen neljä suomalaista jotka ovat saanet green cardin näin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen neljä suomalaista jotka ovat saanet green cardin näin.
Minkä alan ihmisiä ovat?
Vielä pari päivää jäljellä. Hakiko kukaan?