Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään laskettuaika, eikä merkkiäkään synnytyksestä :(

Vierailija
11.01.2015 |

Mä en yhtää jaksais olla raskaana enään, miten tän sais häädettyä masusta? :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnittele vielä 2-3 viikkoa niin sulla on vauva.

Vierailija
2/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan samanlainen olo.. Ei pienintäkään merkkiä.. Sitten 40+4 meni vedet ja 5tunnin päästä syntyi vauva. Toivottavasti pääset pian tositoimiin. Loppu on hermoja raastavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous,seksi sauna ja pitkä kävely :D mullaki autto

Vierailija
4/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi vaan aika, tyyppi syntyi rv42+0.

Vierailija
5/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudu, kyllä se tulee kun on valmis. Mulla syntyi vasta 42+1

Vierailija
6/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kanssa laskettu aika on yleensä pielessä.

Tuntuuko yhtään että pitäisi pestä sauna tai raivata komeroita? Minulla ennen synnytystä tuli outo energiapiikki ja pesin eteisen seinät ja lattian. Naulakoiden järjestely jäi kesken kun lapsivedet lorahti.

Vierailija
7/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin ajattelin ja samana iltana käynnistyi synnytys. Tsemppiä, ei oo montaa päivää jäljellä!

8/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka on mulla ainoa joka on tullut ajoissa, muut on mennyt yli että heilahtanut.

Vierailija
9/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaan kestää. Ajattele viimeisenä rajana mieluummin päivää 42+0. Mä tiedän, että esikoisen la oli oikein (vain yksi mahdollinen hedelmöittymispvä), mutta syntyi silti käynnistyksellä 42+1, eikä edes ollut kovin iso.

Vierailija
10/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauemmin vauva on mahassa, sitä kehittyneenpi se on! Mulla on kaikki tullu etuajassa ja se pelko kun vauva ei syö ja paino laskee liikaa..

Vierailija
11/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan mun veljen avovaimo, silläkin tänään laskettu aika.. :)

Vierailija
12/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mullakaan ollut mitään merkkiä että synnytys olis alkamassa. 39+6, eli päivää ennen laskettua, menin vessaan yöllä, niistin nenää samalla kun pissasin. Syvällä jossain mun sisällä kuului *POKS*, ihmettelin siinä hetken että mikähän se oli, mutta kun mitään ei tapahtunut, nousin ylös ja silloin alkoi lorista.. Siitä sitten sairaalaan ja 2,5h päästä oli lapsi maailmassa (sektio). Eli ei välttämättä tule mitään merkkejä. Mutta kyllä ap se sieltä ulos tulee, ennemmin tai myöhemmin. Tsemppiä. :)

Vierailija
13/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:05"]

Mitä kauemmin vauva on mahassa, sitä kehittyneenpi se on! Mulla on kaikki tullu etuajassa ja se pelko kun vauva ei syö ja paino laskee liikaa..

[/quote]

Ei tuokaan pidä paikkaansa. Yliaikaisilla alkaa riskit kasvaa kohisten. Meidän esikoinen ei antanut mitään ulkoistumisen merkkejä rv42, joten käynnisteltiin 3 vrk, sitten herra saapui.

Vierailija
14/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kauheesti kaikkia suunnitelmia useammaksi päiväksi, sovi menoja ystävien kanssa niin huomaat kohta että joudut peruuttamaan ne kaikki :) Mulla toimi. Ja vaikka ei toimisikaan niin aika kuluu nopeemmin kuin vain odotellessa.

Vierailija
15/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:18"]Tee kauheesti kaikkia suunnitelmia useammaksi päiväksi, sovi menoja ystävien kanssa niin huomaat kohta että joudut peruuttamaan ne kaikki :) Mulla toimi. Ja vaikka ei toimisikaan niin aika kuluu nopeemmin kuin vain odotellessa.
[/quote]
Näin juuri, laita kalenteri siihen malliin ettet millään ehtisi synnyttämään lähipäivinä.

Vierailija
16/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lumitöitä, tee kävelylenkki, sauno ja sitten vielä seksiä päälle...ihme jos ei irtoa ;)

Ja ainahan voi syödä tosi mausteista ruokaa niin seuraavana aamuna "suoli tyhjentyy" tehokkaasti ja se aiheuttaa toisille suppareita.

Vierailija
17/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan laskettuna päivänä tuntunut mitään. Käytiin Ikeassa shoppailemassa, olo oli oikein mukava eikä ollut supistuksen supistusta tai muutakaan vaivoja. Seuraavan päivän iltana sitten tuli sängyssä ollessa lapsivedet. Vauvan syntymään tosin meni tuon jälkeen vielä 2 vuorokautta.

Vierailija
18/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa asennoitua siten, että laskettu päivä ei ole tänään, vaan oikeasti 2 viikon päästä. Ei ole ihan niin rankkaa, kun ei joka hetki ole kuin tulisilla hiilillä, että joko-joko.

Mun lapsi syntyi rv 41+2, ja olin viimeisen viikon jo ihan kypsä. Oli vielä tosi kovat helteet, ja minulla turvotusta tolkuttomasti. Jalat ihan pökkelöt. Olisi pitänyt vain alunperinkin pitää sitä 2 viikkoa myöhempää aikaa laskettuna aikana, niin ei olisi ollut niin turhautunut olo. Olisi jopa ollut positiivisesti yllättynyt, kun vauva syntyikin "ennen aikojaan". ;)

Ja minulla ei mitkään vippaskonstit toimineet. Testasin sauna, seksi, siivous -yhdistelmää. Pitkiä kävelylenkkejä, vyöhykepisteiden hieromista, portaiden ravaamista eestaas, rauhallista lepäilyä ymsyms. Mikään ei auttanut.

Vierailija
19/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne merkit mitään auta. Monella kaverilla on synnytys oireillut viikkokaupalla, mutta valmista ei ole meinannut tulla millään. Mulla taas kävi niin kuin yhdellä yllä. Ei mitään oireita, kunnes yhtäkkiä meni lapsivedet ja kaksi tuntia siitä oli lapsi pihalla. Ei siinä meinannut ehtiä synnytykseen itse mukaan ollenkaan ja vauvan synnyttyä oltiin aika pöllämystyneitä minä ja vauva.

Kätilökin kysyi synnytyksen jälkeen miten koin synnytyksen menneen yms ja minä en osannut sanoa muuta kuin että tää nyt tuli vähän äkkiä.

Vierailija
20/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla oli laskettuna päivänä äippäpoli niin lääkäri teki vähän ronskimman sisätutkimuksen ja seuraavan aamuna oli vauva kainalossa. Muuten olisi pitänyt käynnistää kun painoarvio oli 4,2kg. Vauva oli 4kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi