Miksi tänne saa taas kirjoittaa rekisteröitymättä?
Kommentit (8)
mammojen vastaisku, monilla sama nikki niin siksi. Tunnuksia on kuulemma poistettu.
Kun tehdään paniikissa muutoksia, ei tule ajateltua loppuun asti... Soudetaan ja huovataan sitten :)
Rekisteröintipakko oli tarkoitettukin vain väliaikaiseksi rauhoittamaan menoa. Etukäteen suunniteltua rekisteröintiä ei olisi aloitettu perjantaina klo 22.
Eniten ihmetyttää miksei ylläpito ole tiedottanut asiasta mitään, olisi kiva edes näin jälkikäteen kuulla joku selitys. Ja tuleeko rekisteröitymispakko olemaan jatkossakin viikonloppuisin?
Koska se oli suuri virhe ja ylläpiti ymmärsi vihdoin sen myös itse. Ei ole palstaa, jos ei ole kirjoittajia. Ei tarvita modeja eikä muutakaan.
Tänne tulivat he, jokta halusivat tälläisen palstan, kun se muutettiin, se ei enää vastannut sitä mitä käyttäjät halusivat. Ei ollut enää syytä olla täällä.
Me jotka kirjoitimme, emme enää halunnet kirjoittaa ja he jotka halusivat pelkästään lukea, heillä ei enää ollut luettavaa. Jos olisin halunnut kirjoittaa rekisteröityneenä, netti olisi ollut täynnä sellaisia palstoja minulle.
En halua tehdä feikki profiileja tai sähköposteja. En halua rekisteröityä. Jos en kelpaa tällaisena, niin antaa olla. Silloin hekään eivät kelpaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Koska se oli suuri virhe ja ylläpiti ymmärsi vihdoin sen myös itse. Ei ole palstaa, jos ei ole kirjoittajia. Ei tarvita modeja eikä muutakaan. Tänne tulivat he, jokta halusivat tälläisen palstan, kun se muutettiin, se ei enää vastannut sitä mitä käyttäjät halusivat. Ei ollut enää syytä olla täällä. Me jotka kirjoitimme, emme enää halunnet kirjoittaa ja he jotka halusivat pelkästään lukea, heillä ei enää ollut luettavaa. Jos olisin halunnut kirjoittaa rekisteröityneenä, netti olisi ollut täynnä sellaisia palstoja minulle. En halua tehdä feikki profiileja tai sähköposteja. En halua rekisteröityä. Jos en kelpaa tällaisena, niin antaa olla. Silloin hekään eivät kelpaa minulle.
Tämä
Koska ihmiset laittoivat nimimerkikseen av mamma ja jotain hölynpölyä tietoihinsa. Ei tainnu mennä niinkuin strömsössä. Hehhhe. Vai mitä, modet?