Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tänne saa taas kirjoittaa rekisteröitymättä?

Vierailija
11.01.2015 |

häh?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset laittoivat nimimerkikseen av mamma ja jotain hölynpölyä tietoihinsa. Ei tainnu mennä niinkuin strömsössä. Hehhhe. Vai mitä, modet?

Vierailija
2/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammojen vastaisku, monilla sama nikki niin siksi. Tunnuksia on kuulemma poistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tehdään paniikissa muutoksia, ei tule ajateltua loppuun asti... Soudetaan ja huovataan sitten :)

Vierailija
4/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt taas muuttunut?

Vierailija
5/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröintipakko oli tarkoitettukin vain väliaikaiseksi rauhoittamaan menoa. Etukäteen suunniteltua rekisteröintiä ei olisi aloitettu perjantaina klo 22.

Vierailija
6/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää miksei ylläpito ole tiedottanut asiasta mitään, olisi kiva edes näin jälkikäteen kuulla joku selitys. Ja tuleeko rekisteröitymispakko olemaan jatkossakin viikonloppuisin?

Vierailija
7/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se oli suuri virhe ja ylläpiti ymmärsi vihdoin sen myös itse. Ei ole palstaa, jos ei ole kirjoittajia. Ei tarvita modeja eikä muutakaan.
Tänne tulivat he, jokta halusivat tälläisen palstan, kun se muutettiin, se ei enää vastannut sitä mitä käyttäjät halusivat. Ei ollut enää syytä olla täällä.

Me jotka kirjoitimme, emme enää halunnet kirjoittaa ja he jotka halusivat pelkästään lukea, heillä ei enää ollut luettavaa. Jos olisin halunnut kirjoittaa rekisteröityneenä, netti olisi ollut täynnä sellaisia palstoja minulle.

En halua tehdä feikki profiileja tai sähköposteja. En halua rekisteröityä. Jos en kelpaa tällaisena, niin antaa olla. Silloin hekään eivät kelpaa minulle.

Vierailija
8/8 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se oli suuri virhe ja ylläpiti ymmärsi vihdoin sen myös itse. Ei ole palstaa, jos ei ole kirjoittajia. Ei tarvita modeja eikä muutakaan. Tänne tulivat he, jokta halusivat tälläisen palstan, kun se muutettiin, se ei enää vastannut sitä mitä käyttäjät halusivat. Ei ollut enää syytä olla täällä. Me jotka kirjoitimme, emme enää halunnet kirjoittaa ja he jotka halusivat pelkästään lukea, heillä ei enää ollut luettavaa. Jos olisin halunnut kirjoittaa rekisteröityneenä, netti olisi ollut täynnä sellaisia palstoja minulle. En halua tehdä feikki profiileja tai sähköposteja. En halua rekisteröityä. Jos en kelpaa tällaisena, niin antaa olla. Silloin hekään eivät kelpaa minulle.

Tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi