Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2.rokote saatu, nyt sitten jännäämään tuleeko sivuoireita..

Vierailija
01.11.2021 |

Ekan sain kesän alussa, sen jälkeiset kuukautiset, siis ne seuraavat, oli 1 illan ajan kuin keskenmeno vuodon suhteen, en sitten tiedä liittyivätkö toisiinsa. Rationaalinen ja faktapohjainen ajattelu vei nyt voiton, ja miehen sellainen puhe aiheesta, itse olen asiaa irrationaalisista syistä vetkuttanut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli 2. ja 3. rokotteesta lämmönnousua ad. 38 asteeseen sekä joka paikan särkyä. Kesti n. vuorokauden. 

Vierailija
2/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait keskenmenon ja mielestäsi teet nyt rationaalisen ratkaisun??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinnostava video 1930-luvulta: https://www.youtube.com/watch?v=TvL7vS_f2U8&t=4s

Vierailija
4/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin otsikon. Jumalaton määrä ihmisiä saanut maailmassa kyseiset rokotteet jo ajat sitten ja sinä vasta nyt. Jatka jännäämistä. Voi luoja!🤦‍♀️

Vierailija
5/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli parin päivän tiputteluvuotoa ekasta ka tokasta rokotteesta, muuten ei mitään. Miehellä oli tokan jälkeen yhden illan kuumeinen ja kolottava olo.

Vierailija
6/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait keskenmenon ja mielestäsi teet nyt rationaalisen ratkaisun??

Se sanoi oli että vuoto oli kuin keskenmenossa, ei että se sai keskenmenon.

Vierailija
7/7 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli 2. ja 3. rokotteesta lämmönnousua ad. 38 asteeseen sekä joka paikan särkyä. Kesti n. vuorokauden. 

Olet siis saanut jo 3 korona rokotetta. Missä päin Suomea se onnistui?Millä aika välillä? Itse sain toisen korona rokotus Helsinki heinäkuu 2021. Olen ymärtänyt kolmanen rokote väli 6kk oltava.Täysinkö väärässä? Mitään oikreita ei tulut korona rokote 1 ja 2.Menosa flunssa rokotus.Odotellen takaisin soittoa. Soitavat kulemma 1-4 päivän sisällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi