Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisesta ihmisestä kaikki pitävät?

Vierailija
01.11.2021 |

Tunnetko ketään ihmistä, josta kaikki tuntuu pitävän? Millainen hän on?

Itse olen omasta mielestäni huumorintajuinen ja höpötän ja nauran paljon...mutta vakavia ihmissuhteita en osaa ylläpitää.

Siskoni taas on kaikin puolin miellyttävä ja tuntuu että kaikki pitävät hänestä. Jokainen poikaystäväkanditaattikin on häntä heti viemässä vihille ja suhteen loputtua "kerjää" takaisin. Siskoni on hillitty, fiksu, luonnonkaunis, lempeä, äidillinen ja huumorintajuinen. Hän on hoikka ja pikkuruinen. Hän näyttää kiltiltä suurine silmineen ja pitkine vaaleine hiuksineen.

Joo, olen todellakin kateellinen. Minä olen kyllä yrittänyt ottaa mallia hänestä, mutta en jaksa olla aina kaikille niin ystävällinen kuin hän.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kaunis ihminen, muttei liian kaunis koska se ärsyttää. Miehillä komea ulkonäkö ei ärsytä ketään, vaan tuo lisää arvostusta molemmilta sukupuolilta.

Kiltti, toiset huomioiva, huumorintajua pitää olla, kunnioittaa muita eikä ole liian räväkkä ja muka-hauska.

Lukiossa oli yksi tällainen tyttö. Hän oli aivan täydellisen oloinen näin hetero naisesnakin ajateltuna. Opiskeli terveydenhoitajaksi ja meni naimisiin renttumiehen kanssa. Ovat eronneet ja nyt hänellä kaksi lasta yksin huollettavana. Ihana ihminen vieläkin, ei siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla