Miksi en itke??
Olen erittäin ahdistunut ja ikävöin ihan älyttömästi ihmistä, jota en välttämättä näe enää ikinä. En välttämättä enää ikinä saa olla hänen kainalossaan, suudella häntä, panna häntä, vain olla hänen lähellään. Kaikki on auki, en tiedä mitä tapahtuu. Mutta tiedän, että ikävöin niin maan perkeleesti. Miksi en itke? Tavallisesti itken menetyksiä kuivumiseen asti.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:06"]Miksi?
[/quote]
Tää on nyt taas Joonas?
itku ei tule, kun on loppuun ajettu. Tarvitset lomaa ja keskustelua...otta vähän rennommin. Olet yli väsymyksen rajan jo mennyt.
Taidat olla niin turta ja shokissa, että itku ei irtoa. Vielä.
Nipistele itseäsi ja hiero sipulia silmiisi ja katso surullisia elokuvia niin eiköhän Se itku sieltä tule.
[quote author="Av Mamma" time="11.01.2015 klo 11:18"]Taidat olla niin turta ja shokissa, että itku ei irtoa. Vielä.
[/quote]
No kun on tässä jo aikaa mennyt.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:12"]Tää on nyt taas Joonas?
itku ei tule, kun on loppuun ajettu. Tarvitset lomaa ja keskustelua...otta vähän rennommin. Olet yli väsymyksen rajan jo mennyt.
[/quote]
Joonas? Öö mitä
Noku kaikki ei aina itke. Kun ei vaan itketä niin silloin ei itke. Yksinkertaista
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:13"]Kerro hänelle tunteistasi kasvotusten niin itket kuin vesiputous
[/quote]
Emme ole tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:16"]Miksi sun pitäis itkeä?
[/quote]
Lue viestit niin tajuat EHKÄ.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:41"]Noku kaikki ei aina itke. Kun ei vaan itketä niin silloin ei itke. Yksinkertaista
[/quote]
Mutta miksi minua ei itketä vaikka suren ihan älyttömästi ja minulla on tunteita tätä ihmistä kohtaan?? Aina ennen olen itkeä vollottanut täysillä samankaltaisissa tilanteissa.
Joskus ihmismieli vaan suojautuu pahoja asioita vastaan eikä kykene synnyttämään tunnereaktiota. Kyllä se itku vielä myöhemmin purkautuu ulos.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:01"]Joskus ihmismieli vaan suojautuu pahoja asioita vastaan eikä kykene synnyttämään tunnereaktiota. Kyllä se itku vielä myöhemmin purkautuu ulos.
[/quote]
Mutta ei tämä ole enää edes niin tuore juttu.
Kerro hänelle tunteistasi kasvotusten niin itket kuin vesiputous
Miksi?